مبل ها به طور کلی در سه نوع راحتی ، مبل سلطنتی و استیل و کلاسیک می‌باشند. انواع مبل های کلاسیک در گذشته بسیار مورد استفاده قرار می گرفت و امروز نیز در بسیاری از خانه‌ های با سبک سنتی این مبل ها به چشم می‌خورد. مبل های راحتی که با توجه به مدل‌ های راحت آن ها، طرفداران بسیاری دارد و می تواند گزینه مناسبی برای هر منزلی می باشد و همینطور میزان فضای کمی را اشغال می کند. مبل سلطنتی نیز از انواع دیگر مبل هایی هستند که بسیار مورد توجه بوده و افراد بسیاری از این مبل ها استفاده می کنند . برای خرید مبل سلطنتی به سایت مراجعه کنید. 

در مبل های سلطنتی ، منبت‌کاری دیده می‌شود. این مبل‌ها، مبل های تشریفاتی هستند که با نام مبل استیل نیز شناخته می شوند. مبل سلطنتی دارای ابعاد نسبتا بزرگ با ارتفاع بلند تر از مبل های راحتی بوده و میزان فضای بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند، وجود دسته و پایه ها و تاج منبت کاری شده شاخصه اصلی این مبلمان بوده و همینطور داشتن کیفیت بالای چوب به دلیل طراحی های خاص روی آن و همینطور کیفیت پارچه مناسب نیز در این مبل ها دیده می شود.برای اطلاع از فروش مبلمان از طریق لینک اقدام نمایید. 

خرید مبل سلطنتی

در خرید مبل سلطنتی باید به جنس چوب به کار رفته در آن و کیفیت متریال به کار رفته در مبل ها و همینطور قیمت و ابعاد و تعداد نفرات مبل دقت کرد. برای خرید مبلمان با قیمت مناسب می‌توانید خرید را به صورت مستقیم از تولید کنندگان مانند فروشگاه دیجی چوب انجام دهید . فروشندگانی هستند که عرضه مبل ها را به صورت مستقیم انجام می‌دهند که می‌توانند قیمت‌های بسیار مناسبی را به دلیل حذف واسطه ها در نظر گیرند. فروشگاه دیجی چوب از فروشندگان معتبر و مستقیم انواع مبلمان خانگی می باشد که با ارائه خدمات عالی و فروش محصولات با کیفیت و رضایت همگان را به خود جلب نموده است.

 

  فروشگاه دیجی چوب

یافت آباد شهرک ولیعصر خیابان آخوندی

  Info@Digichoob.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 286
نمایش همه
علاقه مندی ها ()