کفی تخت یکی از مهمترین قطعات تخت خواب محسوب می شود. کفی تخت خواب نقش مهمی بر روی کیفیت و طول عمر تخت خواب دارد. علاوه بر آنکه انتخاب بهترین کفی تخت برای تخت خواب، می تواند فرد را از شنیدن صدای جیر جیر رهایی سازد. بنابراین افراد پیش از خرید تخت خواب، کفی تخت و جنس بدنۀ تخت خواب را مورد بررسی قرار می دهند که از کیفیت بالایی برخوردار باشد. با توجه به تنوع طرح تخت خواب، انواع کفی تخت تولید و در طراحیت تخت خواب های تک نفره و دو نفره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بنابراین عموم مردم پیش از خرید تخت خواب، جنس کفی تخت و استاندارد بودن آن را ملاک انتخاب و خرید تخت خواب قرار می دهند.برای خرید کفی تخت به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه بهسازان جوب چندین سال است که در زمینۀ تولید و فروش انواع تجهیزات چوبی خانگی از جمله انواع تخت خواب تک نفره، دو نفره و کفی تخت استاندارد اشاره نمود.

فروش انواع کفی تخت

در حال حاضر تولید کنندگان تخت خواب، متناسب با مدل تخت، انواع کفی تخت تک نفره و کفی تخت دو نفره را طراحی و بازار مصرف عرضه می کنند. علاوه بر آنکه کفی تخت جکدار، کفی تخت ساده، کفی تخت جکدار نرده فلزی، کفی تخت پایه ثابت، کفی تخت تمام کلاف جکدار و کفی تخت ام دی اف و یا تمام فلز نیز به عنوان طرح های متنوع کفی تخت خواب ساخته و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود.

تنوع طرح کفی تخت موجب بهبود کیفیت و کاهش قیمت، انتخاب راحت و افزایش رضایت مندی مشتریان می شود. از این رو خریداران امروزی قادر به انتخاب جداگانۀ هر کدام از قطعات مختلف تخت خواب مطابق با سلیقۀ شخصی و همچنین توان مالی خود خواهند بود. در نتیجه امکان خرید کفی تخت ارزان نیز برای اکثر افراد فراهم می باشد.

قیمت کفی تخت

همانطور که می دانید، قیمت کفی تخت ارتباط مستقیم با مدل و جنس کفی تخت دارد. بنابراین شرکت های تولید کنندۀ تخت خواب همواره در تلاش هستند که بتوانند انواع تخت خواب با کفی تخت با کیفیت و با دوام تولید و به بازار عرضه کنند.برای خرید انواع تخت چوبی به سایت مراجعه کنید. 

برای ساخت کفی تخت از مواد اولیۀ درجه یک و با کیفیت استفاده می شود چون باید مقاومت لازم در برابر فشار وارده را داشته باشد. بنابراین هنگام خرید تخت خواب، باید نسبت به رعایت نکات استاندارد در ساخت کفی تخت خواب، توجه شود چون ابعاد کفی تخت تک نفره با کفی تخت دو نفره متفاوت است. لذا برای خرید کفی تخت استاندارد، پیشنهاد می کنیم که به مراکز معتبر عرضه کنندۀ تجهیزات چوبی مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب از جمله فروشگاه های فعال در عرصۀ تولید و فروش تجهیزات چوبی و سرویس خواب از جمله انواع کفی تخت استاندارد تک نفره و دو نفره در تهران فعالیت می کند.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 198
نمایش همه
علاقه مندی ها ()