آینه کنسول یکی از لوازمی است که در زیبایی دکوراسیون داخلی نقش بسیار بزرگی را ایفا می‌کند. در واقع آینه کنسول ها پس از خرید لوازم دیگر خریداری می‌شوند اما وجود آنها در خانه می تواند دکوراسیونی بسیار زیبا و خاص را ایجاد نماید. آینه کنسول ها را می توان در ورودی خانه قرار داد و یا در کنار مبل ها از آن استفاده کرد با توجه به مکانی که می خواهید آینه کنسول را قرار دهید باید ابعاد و اندازه آن را تعیین نمایید . آینه کنسول از کنسول و آینه تشکیل می شود که هر یک دارای ویژگی های خاصی می باشد. در واقع وجود این وسیله در منزل فضای خاص را ایجاد می‌کند که می تواند کانونی از صمیمیت و احساس شما باشد برخی از افراد آینه کنسول را جزء لوازم ضروری به حساب نمی آورند و از آن استفاده نمی کنند ،اما اینطور نیست اگر آن را در مکان مناسبی قرار دهید می توانید استفاده بسیاری از آن داشته باشید و همچنین وجود آن در دکوراسیون شما می تواند زیبایی زیادی را ایجاد کند .برای خرید آینه کنسول از طریق لینک ها اقدام نمایید.

خرید آینه کنسول با توجه به بودجه افراد و همینطور طرح و سبک، انجام می‌گیرد. انواع طرح های مختلفی از آینه کنسول از قبیل طرح های سلطنتی ، مدرن ،کلاسیک، اسپرت، فانتزی و غیره وجود دارد که هر یک می‌تواند در دکوراسیون هماهنگ با آن بسیار زیبا واقع شود، بنابراین با توجه به سبکی که در سایر لوازم از آن بهره برده اید می توانید آینه کنسول ها را انتخاب نمایید. فروشندگان این وسیله ،طرح های متنوعی را برای آن در نظر گرفتند تا افراد بتوانند طرح مورد نظر را به راحتی پیدا کنند همینطور قیمت‌های مختلفی برای این وسیله وجود دارد که با توجه به جنس و کیفیت و یا مدل آن در نظر گرفته می‌شود فروشندگانی همچون فروشگاه بهسازان چوب انواع آینه کنسول ها را با طراحی های بسیار زیبا و جدید به شما ارائه می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت بهسازان چوب انواع آینه کنسول را مشاهده نمایید و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.برای اطلاع از فروش کتابخانه به سایت مراجعه کنید. 

آینه کنسول از وسیله های تجملاتی می باشد که در بعضی از خانه ها به چشم می خورد که افرادی که از نظر فضا نیز دارای محدودیت هایی هستند از آینه کنسول متناسب با فضا در گوشه ‌ای از خانه بهره می ‌برند. در واقع این کالای لوکس ، تزیینی برای خانه به حساب می‌آید که می ‌توان بر روی آن شمعدان، گلدان و سایر وسایل های تزئینی را قرارداد انواع آینه کنسول ها با توجه به سلیقه افراد انتخاب می شوند که می‌تواند انتخاب درست آن، باعث جذابیت هر چه بیشتر فضا شود . فروشگاه بهسازان چوب انواع آِنه کنسول را در طرح های جذاب به فروش می رساند.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()