فروش اقساطی خودرو بهترین گزینه برای افرادی است که علاقه مند به خرید خودرو هستند و از طرفی شرایط پرداخت نقد هزینۀ خود را ندارند. همچنین برخی از افراد نیاز ضروری به خودرو دارند ولی در عین حال از پول کافی برای خرید نقدی خودرو برخوردار نمی باشند. لذا امروزه هیچ جای نگرانی برای افراد وجود ندارد، بلکه با بهره گیری از خدمات فروش اقساطی خودر، شما قادر به خرید خودرو مورد نظر خود به صورت پرداخت اقساطی خواهید بود.

به این ترتیب ارائه خدمات خرید و فروش اقساطی خودرو ، می تواند به عنوان بهترین گزینه برای چنین افرادی محسوب می شود. این نوع خدمات، مزایای بسیاری برای افراد به دنبال دارد چون مردم متناسب با توان مالی و سلیقۀ شخصی، می توانند مناسب ترین مدل و برند خودرو را به صورت کاملاً اقساطی خریداری نمایند. البته به طور معمول مبلغی به عنوان پیش پرداخت به کمپانی داده می شود و الباقی طی چند قسط تسویه می گردد. اگر پرسشی در رابطه با نحوۀ فروش اقساطی خودرو دارید، می توانید با کارشناسان فروش شرکت مبین خودرو ارتباط برقرار کنید.

فروش لیزینگی خودرو

فروش لیزینگی خودرو همان فروش اقساطی خودرو است که شرکت های لیزینگی درصدی از مبلغ کل خودرو را در همان ابتدای أخذ قرارداد دریافت می کنند و مابقی مبلغ را برای فرد قسط بندی می کنند.برای اطلاع از  خدمات فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

از مهم ترین مزایای فروش اقساطی خودرو ، می توان به پرداخت چند مرحله ای مبلغ خودرو، تعیین تعداد اقساط، زمان تحویل خودرو در مدت زمان کوتاه، تنوع خدمات، تنوع مدل های خودرو عرضه شده به مشتری، برخورداری از بروکراسی کمتر و استفاده از مفاد قانونی و قابل تنظیم توسط فروشنده و خریدار اشاره نمود. لذا اکثر افراد خرید و فروش اقساطی خودرو را در نظر می گیرند.

شرکت مبین خودرو چندین سال است که فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ فروش نقد و اقساطی خودرو در تهران فعالیت خود را ادامه می دهد.

 

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

 

شعبه غرب و شوروم:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 197
نمایش همه
علاقه مندی ها ()