در کارگاه های ساختمانی انواع کلاه مورد استفاده قرار می ‌گیرند که هر یک دارای رنگ خاصی می باشد که از طریق آن می توان افراد را در آن محیط شناسی کرد. کلاه های با رنگ سفید برای نیروی کار و کارکنان سطح بالا می باشد مثلاً مهندس و یا سر کارگران و یا مدیران از این کلاه ها استفاده می کنند. برای خرید کلاه ایمنی به سایت مراجعه کنید.

 کلاه ایمنی با رنگ زرد

 رنگ زرد نیروی کار اصلی را نشان می دهد که کارگران می باشند. بنابراین کارگران با داشتن کلاه زرد از سایر نیروها شناسایی می‌شود.

 کلاه ایمنی با رنگ قرمز

رنگ قرمز برای نیروی آتش نشانی بوده و این کلاه ها توسط این افراد بر سر گذاشته می ‌شود که بتوانند از سایر افراد قابل شناسایی باشند.

کلاه ایمنی با رنگ سبز

کلاه با رنگ سبز برای بخش خدمات فنی و ایمنی می باشد که این نیروی کار در این زمینه استفاده می کند. برای اطلاع از فروش عینک ایمنی به سایت مراجعه نمایید. 

 کلاه ایمنی با رنگ آبی

 رنگ آبی نشان دهنده نیروی کار تعمیرات است که در بخش‌های مختلف مانند برق،  نجاری و بخش‌های دیگر فعالیت دارند.

 کلاه ایمنی رنگ قهوه ای

 رنگ قهوه ای برای کارگرانی است که در قسمت هایی کار می کنند که با حرارت سر و کار دارند مانند بخش های جوشکاری و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

 کلاه ایمنی با رنگ خاکستری

این کلاه های خاکستری رنگ برای افراد میهمان و یا بازدید کنندگان به کار می رود.

کلاه ایمنی

کلاه ایمنی از وسیله‌ های ضروری ‌در هر شغلی محسوب می ‌شود که بسیار مهم بوده و افراد باید حتما از آن استفاده کنند. کلاه ایمنی دارای خاصیت ضربه گیری و ضد نفوذ می باشند که در مقاومت های بالایی به تولید می‌ رسند. انواع کلاه های ایمنی متناسب با مشاغل مختلف وجود دارند که برای خرید باید حتما کلاه ایمنی مربوط به شغل مورد نظر را تهیه کنید و حتما کلاه ‌های مورد نظر باید دارای استاندارد باشد.

 

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 166
نمایش همه
علاقه مندی ها ()