خصوصیات شوتینگ زباله:

شوتینگ زباله یکی از سیستم هایی است که امروزه در بسیاری از ساختمان ها از آن استفاده می کنند. این سیستم مجهز به اجزا و دستگاهی است که می تواند به صورت بسیار کارآمدی به دفع زباله ها بیانجامد. وجود چنین دستگاه و سیستم هایی در ساختمان ها به خصوص ساختمان های بلند و با طبقات بسیار زیاد الزامی است. زیرا معمولاً ساکنین مختلف یک ساختمان ممکن است وقت کافی برای دفع زباله ها نداشته باشند. ضمن این که دفع کردن زباله های روزانه کار طاقت فرسایی است که ساکن این منازل همیشه از انجام آن سر باز می زنند. پس بهتر است برای چنین ساختمان هایی سیستمی به کار برده شود که بتواند به راحتی زباله های موجود در منازل را به بیرون از ساختمان ها هدایت کند. سیستم شوتینگ زباله همان طور که گفته شد اجزاء و دستگاه های زیادی دارد. هر کدام از این اجزا و دستگاه‌ ها باید دارای ویژگی هایی باشند و این ویژگی های سیستم شوتینگ است که باعث عمر بالای این سیستم و کارآمد بودن آن خواهد شد. دریچه ‌ای که دفع زباله ها توسط آن انجام می ‌شود باید به گونه ای باشد که پس از بسته شدن نتواند به هیچ وجه بوی نامطبوع و یا حشرات را انتقال دهد و به نوعی باید هیچ درزی نداشته باشد. کانال اصلی سیستم شوتینگ زباله باید دارای جنسی باشد که زباله‌ ها به آن گیر نکنند زیرا ماندن یک زباله در داخل این کانال می تواند باعث رشد میکروارگانیسم ها و ایجاد بوی نامطبوع در داخل کانال و در نتیجه داخل ساختمان شود. افرادی که به ساختن شوتینگ می پردازند باید به گونه ای آن را بسازند که شیب مطلوبی داشته باشد. تا زباله ها با سرعت مناسبی در داخل کانال حرکت کرده و به اتاقک جمع آوری و یا سطل زباله در بیرون ساختمان منتقل شوند، اگر سرعت زباله زیاد باشد مطمئناً از کانال به بیرون پرتاب خواهد شد.

سایر خصوصیات شوتینگ زباله:

شوتینگ باید در قسمت خارجی کانال اصلی دارای عایق صوتی باشد تا صدای زباله ‌هایی که از طریق کانال به سطل زباله یا اتاقک جمع ‌آوری می رسند ساکنان ساختمان را مورد آزار قرار ندهد. به خصوص برای افرادی که در ساعت های مختلف از شبانه روز به دفع زباله ها می پردازند عایق بودن این سیستم از نظر صوتی در ساختمان بسیار مهم است. همان طور که می دانید اکثر زباله ها مرطوب هستند و سیستم شوتینگ زباله باید به گونه ‌ای باشند که بتوانند در برابر رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان بدهند. به همین منظور افرادی که به ساخت چنین سیستم هایی می پردازند همه قسمت های این سیستم را از متریالی خواهند ساخت که در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد و در برابر خوردگی و یا زنگ زدگی از خود مقاومت نشان دهد. برای اطلاع از اجرای دودکش موتورخانه به سایت شرکت نخستین کار مراجعه کنید. 

هواکشی که در این سیستم تعبیه شده است باید بتواند هوای تازه را به کانال های اصلی و اتاقک ذخیره سازی هدایت کند و باید قدرت این را داشته باشد که هوای نامطبوعی را از این محیط به کلی خارج کنند. در این سیستم اتاقکی به عنوان اتاقک ذخیره سازی زباله ها وجود دارد. البته اتاقک ذخیره سازی فقط در بعضی از سیستم‌ های شوتینگ زباله وجود دارد و بیشتر آن ها فقط دارای کانال اصلی، هواکش و کانال هواکش هستند و در قسمت بیرون ساختمان نیز دارای سطل زباله می باشند. ولی اگر سیستمی دارای اتاقک ذخیره سازی زباله باشد باید ظرفیت آن به اندازه ای باشد که بتواند زباله های طبقات مختلف ساختمان را در خود ذخیره سازی کرده و به نوعی آن ها را نگهداری کند تا در وقت لازم برای خالی کردن آن اقدام شود. دستگاه هایی که دارای قسمت کمپکتور می باشند باید دارای قدرت فشرده کردن و کم حجم کردن زباله را داشته و بتوانند شیربه های حاصل از آن ها را به سیستم فاضلاب شهری هدایت کنند.شرکت نخستین کار اجرای انواع سیستم های شوت زباله و نخاله و دودکش را با بهترین کیفیت انجام می دهد.

شرکت نخستین کار

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس : 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 162
نمایش همه
علاقه مندی ها ()