سیستم شوت زباله و عملکرد آن:

سیستم شوتینگ زباله امروزه به یکی از سیستم های بسیار کارآمد در ساختمان ها تبدیل شده است. این سیستم اصولاً برای ساختمان هایی که دارای طبقات بسیار زیادی هستند به کار برده می شود. البته کاربرد اصلی شوت زباله و یا شوتینگ زباله برای برج هایی است که دارای تعداد طبقات و تعداد واحد های بسیار زیادی است و جابجایی و انتقال زباله توسط راه پله و آسانسور ها به سختی انجام خواهد گرفت. به همین دلیل چنین ساختمان‌ های مرتفعی بهتر است از شوتینگ زباله استفاده کرده تا ساکنان برای دفع زباله های منزل خود هیچ گونه سختی نداشته باشند. سیستم شوتینگ زباله دارای اجزای مختلفی است که هر کدام از آن ها دارای عملکرد متفاوتی می باشند. به طور کلی سیستم شوتینگ زباله دارای سه نوع مختلف است. نوع اول معمولی بوده و فقط دارای سطل زباله، هواکش و کانال هواکش، نازل شستشو، دریچه ها و کانال اصلی می باشد. نوع دیگر دارای اتاقک ذخیره ‌سازی بوده و به جای افتادن زباله ‌ها داخل سطل زباله، در اتاقک ذخیره سازی تجمع پیدا می کند. سیستم شوتینگ زباله ای وجود دارد که این سیستم دارای دستگاه کمپکتور بوده و امکان فشرده کردن زباله ها در آن وجود دارد. اجرای شوت زباله برای ساختمان هایی مهم است که زباله های بسیار زیادی در آن ها تولید می ‌شود و کمپکتور قادر است حجم این زباله ها را به کمترین مقدار ممکن کاهش دهد. در نتیجه انتقال آن ها توسط ماشین های حمل زباله بسیار راحت تر انجام می شود. می توان گفت نوع دیگری از سیستم شوت زباله وجود دارد که در قسمت دریچه می‌ تواند زباله‌ های تر و خشک را از یکدیگر جدا سازی نماید. هر کدام از سیستم های نام برده شده دارای عملکرد متفاوتی می باشند و هر کدام از آن ها برای ساختمان های مختلفی مناسب هستند که در ادامه این مطالب عملکرد کلی این دستگاه‌ ها را بررسی خواهیم نمود.شرکت نخستین کار از شرکت های معتبر خدمات ساختمانی در کشورمان می باشد.

عملکرد اجزای شوت زباله:

همان طور که گفته شد سیستم شوتینگ زباله دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آن ها عملکرد متفاوتی دارند. نوعی از سیستم شوت زباله که کاملا معمولی بوده و استفاده از آن در ساختمان ها رایج است، دارای دریچه کانال اصلی و دریچه انتهایی بوده که به سطل زباله بیرون از ساختمان ختم می شود. با انداختن زباله ها از دریچه ابتدایی، زباله ها به صورت مستقیم به داخل سطل زباله انداخته خواهند شد. نوع دیگری از سیستم شوتینگ زباله که دارای اتاقک ذخیره‌ سازی است به این گونه است که در قسمت انتهایی این سیستم اتاقکی برای جمع آوری زباله ها وجود دارد، که امکان نگهداری زباله به مدت چندین ساعت در داخل این اتاقک فراهم خواهد شد. برخی از این اتاقک ها دارای دستگاهی به نام کمپکتور بوده که این دستگاه می ‌تواند به فشرده کردن زباله ها بپردازد. در نتیجه زباله های فشرده شده توسط ماشین حمل زباله به راحتی جا به جا می ‌شوند. همان طور که می دانید در همه سیستم های شوت زباله، لوله هایی وجود دارد که شیرابه های ناشی از فشرده کردن زباله ها و یا انتقال زباله ها به داخل این لوله ها هدایت می شوند. برای نصب دودکش موتورخانه به سایت شرکت نخستین کار مراجعه کنید. 

در نتیجه شیرابه های مورد نظر که دارای آلودگی بسیار زیادی هستند مستقیماً به فاضلاب شهری متصل شده و به محیط زیست آسیبی نخواهند رساند. شاید فکر کنید سیستم شوت زباله بسیار کثیف و دارای آلودگی بسیار زیادی است ولی با وجود نازل آب و مواد شوینده ای که در این دستگاه وجود دارد و همچنین با هواکشی که در داخل این سیستم تعبیه شده است، امکان ایجاد بوی نامطبوع در این دستگاه بسیار کاهش خواهد یافت. ضمن این که با شستشوی آب و مواد شوینده در داخل این سیستم امکان ایجاد آلودگی در آن به کمترین حد ممکن خواهد رسید. دریچه ای که در داخل این دستگاه به کار برده شده است از ورود جوندگان و ورود حشرات جلوگیری خواهد کرد.

شرکت نخستین کار

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس : 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()