سازنده پالت چوبی برای افزایش طول عمر و استحکام پالت از مواد اولیۀ با کیفیت و درجه یک استفاده می نماید. شرکت سازنده پالت چوبی در ابعاد استاندارد، پالت ها را تولید می کند که امکان استفاده از پالت ها برای فرآیند بسته بندی و امور باربری مکانیزه وجود داشته باشد. لذا خرید و فروش انواع پالت چوبی ابعاد استاندارد در شرکت های بازرگانی و صنعتی و فروشگاهی افزایش پیدا کرده است.

شرکت ایران پلاستیک بازرگان نیز در همین راستا، به عنوان یکی از برترین سازنده انواع پالت چوبی در تهران به هموطنان خود خدمات می دهد.

بزرگ ترین شرکت سازنده پالت چوبی در ابعاد استاندارد

پالت چوبی و پلاستیکی از انواع پالت ساخته شده در جهان است که هر کدام از آنها برای یک کاربری ساخته شده اند و تفاوت کوچکی میان آنها وجود دارد. در واقع عموم مشتریان به دلیل قیمت ارزان، پالت های چوبی را استفاده می نمایند ولی افرادی که برای مدت زمان طولانی نیاز به استفاده از پالت دارند، از مزایای پالت پلاستیکی مستحکم بهره می گیرند. بنابراین پیش از تأمین پالت مورد نیاز خود در ابعاد بالا، پیشنهاد می کنم با مرکز فروش سازنده پالت های چوبی و پلاستیکی مشورت نمائید. بدین وسیله بر مبنای بودجۀ مالی اختصاصی و کاربری خود، بهترین جنس پالت را در ابعاد مناسب خریداری نمائید.برای اطلاع از  خرید پالت پلاستیکی به سایت مراجعه کنید. 

امروزه امکان درخواست و ارسال سفارش اینترنتی پالت به شرکت سازنده پالت چوبی فراهم می باشد. در نتیجه از این فرصت می توانید در تأمین پالت های مورد نیاز شرکت و مجموعۀ تولیدی خود سرعت ببخشید. یکی از مهمترین خدمات شرکت های بزرگ تولید کنندۀ پالت در جهان، ارائه خدمات در مدت زمان کوتاه و اسرع وقت می باشد.

شرکت ایران پلاستیک بازرگان از جمله بزرگ ترین شرکت سازنده پالت چوبی در ابعاد استاندارد بین المللی است که همواره در صدد ارتقاء کیفیت و تنوع محصولات تولید شده در مجموعۀ تولیدی خود می باشد.

 

شرکت ایران پلاستیک بازرگان

   شماره های تماس
02155355100
02155054374
02155310625
09122999380

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 213
نمایش همه
علاقه مندی ها ()