پالت چوبی کاربرد گسترده ای در جهان دارد و به عنوان قدیمی ترین نوع پالت در دنیا مورد استفاده صنعت گران و تولید کنندگان اقلام مختلف مورد استفاده قرار می گرفت. در دنیای امروز نیز علاوه بر ساخت انواع پالت چوبی با ابعاد استاندارد، انواع پالت پلاستیکی با مواد اولیه با کیفیت تولید و عرضه می شود. شرکت ایران پلاستیک بازرگان نیز یکی از برترین سازندگان پالت چوبی در تهران فعالیت می کند و قادر به تولید انواع پالت چوبی سفارشی در ابعاد استاندارد و غیره در سراسر کشور می باشد.برای اطلاع از خرید پالت چوبی به سایت مراجعه کنید. 

فروش انواع پالت چوبی ارزان

فروش انواع پالت چوبی در ابعاد استاندارد به شکل مربع و یا مستطیل صورت می گیرد. با گذشت زمان بر تنوع مدل و کیفیت ساخت پالت ها افزوده شده است که در نتیجۀ آن قیمت پالت چوبی ارزان گشته است. به این ترتیب افرادی که نیاز به تهیّۀ پالت برای انبار کردن اقلام و همچنین فرآیند بسته بندی و حمل و نقل مکانیزه دارند، می توانند از مزایای پالت های چوبی نو و یا دست دوم استفاده کنند.

امروزه شرکت های تولید کنندۀ کالاهای مختلف تلاش می کنند که با مکانیزه و ماشینی نمودن اکثر فرآیند تولید، بسته بندی و حمل و نقل کالاها، بتوانند در هزینه ها و زمان صرفه جویی کنند. لذا با خرید پالت چوبی با ابعاد استاندارد که دارای شیار مخصوص لیفتراک هستند، می توانند با قیمت ارزان به اهداف خود دست پیدا کنند.برای اطلاع از خریدار پالت پلاستیکی دست دوم به سایت مراجعه کنید.  

قیمت پالت چوبی به جنس و ابعاد پالت بستگی دارد. به این ترتیب بر حسب نیاز، وزن و ابعاد کالا و همچنین فضای محل نگهداری کالا و در نهایت توان مالی خود، انتخاب و خرید پالت چوبی مورد نیاز خود را انجام دهید.

اگر در انتخاب پالت چوبی مردد هستید، می توانید از دانش و تجربیات مرکز فروش شرکت ایران پلاستیک بازرگان بهره گیرید.

شرکت ایران پلاستیک بازرگان

   شماره های تماس
02155355100
02155054374
02155310625
09122999380

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 129
نمایش همه
علاقه مندی ها ()