کلرزن مایع وسیله ای برای میکروب زدایی آب و اکسید سازی آن می باشد که سال هاست مورد استفاده قرار گرفته است و با استفاده از آن گندزدایی انجام می گیرد. در واقع کلرزنی یکی از مواردی است که برای گندزدایی آب به کار می‌رود که هزینه کمی داشته و هنوز هم در بسیاری موارد از کلرزنی استفاده می شود.

برای پاکسازی آب، از انواع مواد مانند کلر ،برم ، اوزون و اکسیژن و غیره استفاده می‌شود که در این میان کلر ارزانترین روش و کاربردی ترین روش بوده و برای انجام کلرزنی و اضافه نمودن کلر به آب نیاز به میزان معینی از کلر داریم که هم بتواند میکروب زدایی را به خوبی انجام بدهد و هم موجب عوض شدن بو و طعم آب نشود که می توان با کلرزن مایع این کار را انجام داد.

استفاده از کلرزن مایع

به دلیل افزایش جمعیت و نیاز مبرم به آب در مصارف خانگی ، کشاورزی صنعتی و غیره نیاز به آماده سازی آب جهت استفاده ، افزایش پیدا کرده و به همین دلیل کلرزنی افزایش پیدا کرده و باید عمل کلر زنی در حدی قرار گیرد که دارای استاندارد باشد و هیچ ضرر و زیانی برای ما نداشته باشد و همچنین بتواند به خوبی میکروب کشی را انجام دهد. همانطور که می دانید برای آماده سازی آب جهت مصارف افراد و یا صنعت و... نیاز به پاکسازی آن داریم تا بتوانیم آن را مورد استفاده قرار دهیم بنابراین کلرزنی روشی بسیار مناسب جهت میکروب زدایی آب می باشد که باید طبق اصول از آن استفاده شود.برای خرید پکیج تزریق کلر به سایت مراجعه کنید. 

میکروارگانیسم ها به صورت طبیعی و یا با اضافه شدن آن توسط پسماندهای مختلف به آب ، وجود دارند و شامل میکروب‌ ها و ویروس ‌ها و پروتوزوئید ها می باشند که برای این که آب را مورد استفاده قرار دهیم باید این میکروارگانیسم ها را از بین برد به خاطر همین از کلرزن مایع آب استفاده می‌کنیم و اگر این کار انجام نگیرد باعث می‌شود افراد به بیماری‌ های مختلفی از طریق آب دچار شوند. کلر ماده ای فرار است و در مواجهه با هوا بسیار ترکیب پذیر است و می تواند با بسیاری از ماده ها مانند میکروارگانیسم ها ترکیب پیدا کند همچنین وجود کلر در آب باعث ایجاد بو و مزه ای متفاوت خواهد شد که این میزان باید در حد استاندارد باشد تا با استفاده از کلر دچار مشکلات نشویم

کلر در سه نوع مایع گاز و جامد وجود دارد که در حالت جامد به صورت پودری است در واقع کلر گازی شکل خالص می باشد و در حالت های مایع و پودری یعنی همان جامد شامل ناخالصی هایی مانند آب و کلسیم و سدیم می‌باشد.

شرکت اطلس آب از تولید کنندگان تجهیزات سیستم تسویه آب می باشد که انواع دستگاه های با کیفیت را با قیمت های بسیار مناسب به شما عرضه می کند.

 

شرکت اطلس آب

   آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()