سختی گیر رزینی دستگاهی است که برای حذف ناخالصی های آب به کار می رود و به عبارتی خالص کردن آب و یا نرم کردن آب را انجام می‌دهد. دستگاه سختی گیر رزینی با فرستادن آب با فشار بالا از میان دانه‌ های رزین موجب می‌شود که بسیاری از ناخالصی های آب حذف شود. ناخالصی‌های آب مانند منیزیم و کلسیم موجب رسوب در لوله ها و یا دیگ های بخار در کارخانجات می‌شود و همچنین وجود این نوع ناخالصی ها در میزان بالا می توانند در مواد غذایی مضر واقع شود بنابراین با استفاده از  سختی گیر رزینی عمل خالص سازی آب از این مواد انجام می گیرد. دستگاه سختی گیر رزینی از پرکاربردترین دستگاه‌ها برای گرفتن ناخالصی های آب به شمار می‌رود که آن را به نام‌های دستگاه سختی‌گیر مکانیکی و تبادل یونی نیز می‌شناسند و این سختی گیر در کارخانه‌ها به دلیل رسوب ناخالصی های آب در دستگاه‌ها و تاسیسات آنها ،استفاده می‌شود.

موارد استفاده از سختی گیر رزینی

از دستگاه سختی گیر رزینی برای موارد مختلفی استفاده می شود علاوه بر آنکه این میزان از سختی آب در برخی از مواد غذایی مناسب نیست همچنین برای دستگاه‌ها و تجهیزات نیز موجب گرفتگی انواع لوله ها دیگهای بخار و سایر تجهیزات تاسیسات می‌شود همینطور برای خالص سازی آب های لوله کشی و جلوگیری از رسوب آنها در لوله و یا در وسیله های سرمایشی های بخار و سایر تاسیسات در کارخانه جات از سخت گیر رزینی بهره گرفته میشود.همین طور برای حذف سختی آب برای موارد آشامیدنی و یا برای استفاده در تجهیزات گران قیمت و نیز برای حذف ناخالصی های آب چاه نیز می توان از این دستگاه استفاده کرد.

دستگاه سختی گیر رزینی محفظه هایی هستند که به حالت استوانه ای شکل بوده و داخل آن ذرات رزینی قرار می گیرند و همینطور داخل محفظه از پوشش اپوکسی برای خراب نشدن به دستگاه افزایش طول عمر آن استفاده می شود.

خرید سختی گیر رزینی

برای خرید سختی گیر آب باید دقت کنید که این دستگاه‌ها در سه نوع دستی و اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به فروش می رسند حتما سعی کنید این دستگاه ها را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید تا دستگاه های اورجینال را تهیه نمایید. شرکت اطلس آب از عرضه کنندگان انواع سختی گیر رزینی در کشورمان می‌باشد و این دستگاه‌ها را با کیفیت بالا و با قیمت های بسیار مناسب به شما عرضه می دارد. برای خرید محصولات به سایت مراجعه نمایید و برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

شرکت اطلس آب

   آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

                  ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()