لاستیک به عنوان یکی از قطعات کاربردی در داخل خودرو طراحی شده است. در واقع خودرو با استفاده از تایر می تواند بر روی سطح جاده حرکت داشته باشد. به این ترتیب تولید انواع لاستیک در سراسر جهان رونق گرفت و شرکت های تولید کننده تایر بر مبنای تنوع خودروهای تولید شده در بازار، اقدام به ساخت انواع لاستیک های سواری، لاستیک شاسی بلند، تایر ماشین کشاورزی و راهسازی صنعتی و غیره نمودند. با این اوصاف صنعت تولید و عرضۀ لاستیک های خودرو در کشورهای مختلف توسعه پیدا کرد. فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک نیز با هدف برآورده کردن نیاز مشتریان خود، اقدام به تأمین و فروش انواع لاستیک برند ایرانی و خارجی با مشخصات کیفی بالا نموده است.

فروش انواع لاستیک داخلی و خارجی

در حال حاضر شرکت های متعددی در زمینۀ تولید انواع لاستیک در هر نقطه ای از جهان تأسیس شده اند و به فعالیت خود ادامه می دهند و همواره در تلاش هستند که بتوانند با بهره گیری از دانش و فناوری روز دنیا، بر تنوع محصولات و کیفیت آنها بیفزایند.برای خرید لاستیک رودستون به سایت مراجعه کنید. 

لاستیک میشلن، انواع تایر نکسن، دانلوپ، کنتیننتال، لاستیک تری انگل، کویر تایر، بارز، دنا، ایران تایر، گلدستون، کومهو، البرز، لوفن، مارشال، هانکوک، چی پلنت و ... برخی از برندهای معتبر سازندگان انواع لاستیک در سراسر جهان می باشند. بنابراین افراد بر حسب نیاز، مشخصات فنی خودرو و توان مالی می توانند اقدام به خرید لاستیک با دوام و قیمت ارزان می نمایند. توجه داشته باشید. زمان خرید لاستیک بر مبنای وزن بدنۀ خودرو، قدرت موتور، شرایط آب و هوایی محل استفاده از تایر و همچنین کاربری اتومبیل، باید انتخاب لاستیک صورت گیرد تا طول عمر بالا داشته باشد.

فروشگاه رینگ و لاستیک چرخ و یدک با در اختیار داشتن کادر فروش مجرب، قادر به ارائه مشاورۀ تخصصی در زمینۀ خرید بهترین لاستیک با نازلترین قیمت می باشد.

 فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 132
نمایش همه
علاقه مندی ها ()