لاستیک دولتی بر اساس نرخ دولتی عرضه می شوند و شامل لاستیک های ایرانی می شوند. با توجه به تولید و مصرف انواع خودرو سواری، شاسی بلند، باری و غیره، متناسب با آن نیاز به خرید لاستیک بیش از پیش احساس می شود. در واقع مالکان خودرو برای تأمین و تعویض تایر، می توانند از مزایای لاستیک دولتی استفاده نمایند. خرید لاستیک دولتی ارزان تر از لاستیک های آزاد است. بنابراین افرادی که تمایل به خرید تایر با کیفیت بالا و در عین حال قیمت ارزان تر هستند، می توانند از مزایای   فروش لاستیک دولتی  بهره گیرند. فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز به عنوان یکی از عرضه کنندگان بزرگ در زمینۀ فروش لاستیک های برند داخلی و خارجی فعالیت می کند و برای رونق بخشیدن به بخش تولیدکنندگان داخلی، با راه اندازی سیستم ثبت نام لاستیک دولتی، امکان خرید لاستیک دولتی با قیمت پایین تر از بازار را برای مشتریان فراهم نموده است.

فروش فوق العاده لاستیک دولتی

شرایط فروش فوق العاده لاستیک دولتی برای عموم مردم صدق می کند. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز فروش فروشگاه تماس حاصل نمائید. لاستیک های دولتی از جمله برندهای معتبر ایرانی هستند که بر اساس مشخصات فنی مدل های خودرهای سواری و غیر سواری به مشتریان عرضه می شوند. برای خرید لاستیک بارز  به سایت مراجعه کنید.

لذا با ثبت نام لاستیک دولتی، فاکتور رسمی با تعرفۀ مشخص و مشخصات فنی لاستیک را دریافت می کنید. بر مبنای آن خرید لاستیک دولتی صورت می گیرد و می توانید لاستیک های خود را دریافت نمائید. البته توجه داشته باشید که مدارک ثبت نام لاستیک دولتی نباید به هیچ عنوان مخدوش شده باشد.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز شما را در این مسیر، همراهی می کند و برای رضایت مندی مشتریان خود و همچنین رونق بخشیدن به بخش تولید داخل، بستر مناسبی برای خرید لاستیک دولتی را برای متقاضیان این محصول فراهم نموده است.

 

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()