اتوبار به جابجایی اثاثیه و انواع کالا ها گفته می‌شود که می خواهیم آن را از مکانی به مکان دیگر انتقال دهیم که با استفاده از وسیله نقلیه های مختلفی انجام می‌گیرد و توسط شرکت‌های اتوبار ارائه می گردد.

بهترین  مرکز اتوبار  ،مرکزی است که ارائه دهنده خدمات اتوبار بوده یعنی لوازم و کالا های مورد نیاز شما را از مبدا به مقصد مشخصی جابجا می‌کند، این مراکز می‌توانند در زمان‌ های انتقال کالا های مختلف به شما کمک کند.

خدمات اتوبار با قیمت مناسب

مراکز بسیاری در بخش اتوبار فعالیت دارند که هر یک دارای خدمات رسانی های متفاوتی می باشند و همین طور هزینه های مختلفی را در نظر می گیرند هزینه اتوبار با توجه به مسافت و همینطور خدمات دهی می تواند متفاوت باشد ، اما برخی از مراکز قیمت‌ های بسیار منصفانه ای را در نظر می‌گیرند. مرکز اتوبار آزادی از مراکز معتبر اتوبار در کشورمان می باشد که بهترین خدمات رسانی را با قیمت‌های با هزینه بسیار مناسب در اختیار افراد قرار می دهد شما می توانید برای درخواست خدمات اتوبار به سایت مراجعه نمایید و با این مرکز تماس بگیرید.

برای اطلاع از خدمات اسباب کشی به سایت مراجعه کنید.

حمل و نقل کالاها در شرکت‌های اتوبار با استفاده از وسیله‌های نقلیه صورت می‌گیرد که معمولاً این مراکز چندین نوع ماشین‌ها را می توانند در اختیار افراد قرار دهند.

شما در زمان هایی که نیاز به وسیله نقلیه دارید می توانید با تماس با یکی از مراکز اتوبار درخواست خدمات اتوبار را نمایید و این مراکز با ارسال ماشین های مختلف برای شما و همینطور با استفاده از نیروهای کار می توانند به شما در امر جابجا‌یی وسیله ها کمک کند.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()