لاستیک یکی از اجزای مهم خود را از که بخش آخر از حرکت آن را تعیین میکند و تاثیر زیادی در ایمنی خودرو دارد بنابراین باید  در انتخاب تایر بسیار دقت کرد. تایر ها در دو نوع بادی و غیره بادی هستند که تایرهای بادی دارای دو نوع لاستیک های تیوب دار و لاستیک های تیوبلس تقسیم بندی می‌شوند. لاستیک های تیوب دار همان لاستیک های بایاس و لاستیک های تیوبلس همان لاستیک های رادیال می باشد. برای خرید انواع لاستیک  به سایت مراجعه کنید.

لاستیک ها در انواع مختلفی از لحاظ کیفیت ، قیمت و نوع هستند که توسط شرکت‌ های مختلفی به تولید رسیده اند و هر یک را در بازار می توان تهیه نمود. برای خرید لاستیک حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا لاستیک‌ های اصل را با قیمت‌ های بسیار مناسبی تهیه نمایید فروشگاه های معتبر لاستیک ها را با ضمانت به شما تحویل می دهند. فروشگاه هم پا یکی از فروشگاه‌ های معتبر در بخش فروش لاستیک می باشد که انواع لاستیک های با کیفیت را با قیمت های بسیار ارزان به فروش می ‌رساند و تمام محصولات را با تضمین به شما ارائه می دهد.

از مسائل مهمی که خریداران لاستیک با آن سر و کار دارند، انتخاب لاستیک نو است و آنها می‌خواهند بدانند که چطور لاستیک نو را از کهنه تشخیص دهند. متاسفانه سود جویان بسیاری در بازار وجود دارند که لاستیک کهنه را به جای نو به افراد می فروشند و برای اینکه از این مسئله جلوگیری کنیم باید در این زمینه آگاهی کاملی داشته باشیم. فروشندگان جزئی لاستیک های قدیمی و کهنه را به جای اصلی آن به فروش می رسانند و با در نظر گرفتن قیمت های ارزان تر از بازار افراد را ترغیب به خرید آن می کنند. افراد نیز به دلیل ناآگاهی ، آن لاستیک ها را خرید می‌کنند و از خرید ارزان خود رضایت دارند ولی در کمترین زمان این لاستیک ها با مشکلاتی همچون ترکیدگی در حین حرکت روبرو می شوند و مشکلات فراوانی می تواند به بار اورد. برای اطلاع از فروش لاستیک سواری و اسپرت به سایت مراجعه نمایید.

برای خرید لاستیک نو باید به تاریخ درج شده بر روی آن دقت نمایید و بر روی دیوار جداره خارجی لاستیک‌ها ۴ رقم درج شده است که دو رقم اول تعداد هفته و دو رقم بعدی سال تولید را نشان می‌دهد اما با توجه به این اعداد می توانیم تاریخ تولید لاستیک را دریابیم. به طور مثال اگر بر روی لاستیک عدد ۱۵۰۸ درج شده باشد و باید دقت کنیم که این لاستیک در هفته پانزدهم سال ۲۰۰۸ به تولید رسیده است.

اجزای لاستیک

تایر خودرو شامل اجزای زیر می باشد که عبارتند از

 لایه های تایر ، آج تایر ، والو و تیوب

  فروشگاه لاستیک هم پا

 آدرس: تهران، امیر کبیر شرقی، نرسیده به سرچشمه، روبروی مسجد بنی فاطمه، پاساژ 110 

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 3129 9130 021 

  موبایل:   7809 570 0992

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 76
نمایش همه
علاقه مندی ها ()