لاستیک بارز یکی از محصولات با کیفیت در صنعت تولید تایر در سراسر کشور می باشد. شرکت صنعتی بارز در سال 1372 فعالیت خود را آغاز نمود و تا به امروز توانسته حجم وسیعی از نیاز مشتریان خود را در سراسر کشور تأمین نماید. در واقع شرکت تولید کنندۀ لاستیک بارز توانسته در همان ساعات اولیۀ تولید تایر، موفق به به تولید حجم بالای 25 هزار تن از محصولات متنوع لاستیک و همچنین تجهیزات و وسایل نقلیۀ سبک و سنگین در ایران گردد. بدین وسیله به عنوان یکی از برندهای معتبر و با کیفیت در ایران شناخته شود. فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز به عنوان یکی از فروشگاه های فعال در حوزۀ فروش لاستیک بارز  در سراسر کشور فعالیت می کند و با راه اندازی فروشگاه اینترنتی قادر به فروش و عرضۀ برخی از محصولات شرکت بارز با قیمت ارزان گشته است.

بهترین لاستیک ایرانی

لاستیک بارز از جمله بهترین لاستیک های ساخت ایران است که نقش مهمی بر روی صنعت داخل ایجاد کرده است. خرید و فروش لاستیک بارز نسبت به گذشته توسعه پیدا کرده است. از این رو طرفداران زیادی علاقه مند به استفاده از تایر بارز در کشور می باشند که علاقه مند به توسعۀ صنعت ملی هستند. مهمترین هدف شرکت تولید کنندۀ لاستیک بارز، طراحی، تولید و عرضۀ بهترین محصولات لاستیک بارز متناسب با انواع ماشین آلات سواری و غیر سواری محصول داخلی و خارجی می باشد.

امروزه طراحی، تولید و فروش انواع لاستیک بارز رادیال سواری، بیش از محصولات دیگر مورد استقبال قرار گرفته می شود. به دلیل حجم بالای تولید و مصرف ماشین های سواری و شاسی بلند، شرکت صنعتی البرز نیز انواع لاستیک سواری و غیر سواری بارز را تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهند.برای اطلاع از  فروش لاستیک ایران تایر به سایت مراجعه کنید.

برای خرید اینترنتی لاستیک بارز می توانید به فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ مراجعه نمائید و پس از مقایسه قیمت و مشخصات فنی آنها، لاستیک مورد نظر خود را به همراه گارانتی شرکت سفارش دهید.

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 165
نمایش همه
علاقه مندی ها ()