برای اینکه بتوانید از لاستیک مدت زمان بیشتری را استفاده کنید یعنی تایر بتواند طول عمر بیشتری برای شما داشته باشد لازم است به چند نکته دقت کنید زیرا استفاده زیاد از لاستیک ها باعث صدمه به محیط زیست می‌شود زیرا در تولید آنها آلاینده بسیاری ایجاد می‌شود و همچنین برای کاهش هزینه‌ها و بهبود عملکرد خودرو و جلوگیری از تعویض های مکرر لاستیک، نیاز است به این نکات توجه نمایید.

 کم باد بودن تایر است یکی از عواملی که موجب کاهش عمر انواع لاستیک می شود. کم باد بودن تایر ها بسیار خطرناک است زیرا باعث انحراف خودرو و یا ترکیدگی آن می گردد همچنین کم باد بودن لاستیک باعث بیشتر شدن مصرف سوخت شده و در نهایت حرکت با تایر کم باد بسیار خطرناک می باشد.

همانطور که کم باد بودن تایر می تواند موجب بروز مشکلات شود پر باد بودن بیش از حد لاستیک نیز توصیه نمی‌شود زیرا به همان اندازه خطرآفرین است،  باد لاستیک باید تا حد استاندارد پرباد باشد و پر بودن بیش از حد موجب می‌شود که تایر بر روی قسمت محدود تری بر روی زمین قرار گیرد و همین امر می ‌تواند باعث انحراف خودرو به خصوص در جاده‌ها و در پیچ ها شود.

موارد دیگری که می‌ تواند باعث کاهش طول عمر لاستیک ها شود، رانندگی در سرعت بالا و همینطور نوع جاده‌ ای که در آن حرکت می کنید که در صورت نا همواری بیشتر لاستیک مورد آسیب قرار می گیرد همچنین بالانس نبودن چرخ ها و نحوه ترمز گیری و رانندگی نیز بسیار مهم است و تاثیر مستقیم بر روی طول عمر لاستیک خودروی شما دارد. برای خرید لاستیک ایران تایر به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه یوزپلنگ انواع لاستیک های اورجینال را در انواع برندهای مختلف و با کیفیت به فروش می رساند و این مجموعه قیمت‌های بسیار مناسبی را برای عرضه محصولات خود در نظر گرفته است.

 

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 162
نمایش همه
علاقه مندی ها ()