آب بندی بتن یکی از مواردی است که پس از کف سازی بتن و یا بتن ریزی باید انجام گیرد برای این که بتواند در مقابل نفوذ آب و سایر مایعات مقاوم باشند از آب بندی بتن برای انواع استخرها، فاضلاب، سدها و یا مکان‌های دیگر استفاده می شود.

از مهمترین مواردی که در مورد سازه های بتنی وجود دارد این است که آب به داخل این سازه‌ ها نفوذ پیدا می‌کند و برای پیشگیری از این مسئله از آب بندی بتن استفاده می شود. این موضوع به خصوص برای سازه هایی که مایعات درون ان ها نگهداری می شود بسیار اهمیت دارد بنابراین آب بندی بتن می تواند راه چاره برای این مشکلات باشد. برای اطلاع از خدمات آب بندی بتن به سایت هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه مراجعه نمایید.

مزایای آب بندی بتن

بسیاری از سازه ها از بتن تشکیل شده‌اند و بتن به عنوان یکی از مصالح پرکاربرد در ساخت و سازها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و برای اینکه بتوانیم از سازه های بتنی بهترین استفاده را داشته باشیم، از آب بندی بتن استفاده می‌شود که موجب مقاومت و نفوذ ناپذیری در برابر آب و سایر مواد شیمیایی و همچنین زیبایی آن می شود.برای خرید آب بند پودری بتن به سایت مراجعه کنید. 

بتن یکی از مصالحی است که در ساخت و ساز ها بسیار از آن استفاده می شود و متشکل از سنگدانه ها و سیمان و آب است که در مقابل آب و مایعات بسیار نفوذ پذیر است و برای اینکه بتوانیم جلوی نفوذ آب را بر آن بگیریم می توانیم از آب بندی بتن استفاده کنیم. از آب بندی بتن بیشتر برای سازه‌ هایی استفاده می‌شود که در برابر آب و مایعات و مواد شیمیایی قرار دارند. برای انجام آب بندی بتن نیاز به مواد آب بندی بتن داریم که شامل انواع افزودنی های بتن می باشد. هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه در خدمت شماست.

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()