آب بندی نمای ساختمان از مهمترین خدماتی است که در راستای از بین بردن درز و شکاف های مصالح ساختمانی موجود در نمای ساختمان صورت می گیرد. خدمات آب بندی نمای ساختمان توسط شرکت های ارائه دهندۀ خدمات ساختمانی به افراد ارائه داده می شود. بنابراین مدیران ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی و غیره می توانند برای افزایش طول عمر نمای ساختمان، از مزایای اجرای آب بندی نمای ساختمان استفاده نمایند.

اجرای آب بندی نمای ساختمان کامپوزیت و شیشه

امروزه اکثر طراحان ساختمانی از متریال کامپوزیت و شیشه برای طراحی نمای ساختمان استفاده می نمایند که بتوانند زیبایی ساختمان را چندین برابر نمایند. با توجه به اینکه نمای ساختمان در معرض مستقیم شرایط نامساعد آب و هوایی قرار گرفته می شود، امکان آسیب دیدگی و تخریب برخی از قسمت های نمای ساختمان وجود دارد. به این ترتیب با انجام سرویس دوره ای آب بندی نمای ساختمان کامپوزیت، به راحتی می توان درزهای بوجود آمده میان متریال کامپوزیت و شیشه را برطرف نمود. لذا از نفوذ رطوبت و آب و گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری نمود.

در گذشته اکثر عملیات آب بندی نمای ساختمان با طناب صورت می گرفت ولی با پیشرفت تکنولوژی ابزارآلات بیشتری چون جک بالابر و داربست برای اجرای چنین کارهایی استفاده می کنند. بدین ترتیب متناسب با سبک طراحی نمای ساختمان و میزان حجم کاری، بهترین روش را برای ارائه خدمات آب بندی نمای ساختمان استفاده می نمایند.برای آب بندی نمای ساختمان در شرق تهران به سایت مراجعه کنید.

هزینۀ اجرای آب بندی نمای ساختمان به فاکتورهای مهمی چون نوع متریال و میزان وسعت ترمیم نمای ساختمان دارد. برای آگاهی از قیمت دقیق، کارشناس مجرب نمای ساختمان را بررسی می کند و سپس می تواند قیمت تخمینی انجام درزگیری نمای ساختمان را مشخص کند.

گروه نما روز به عنوان یکی از برترین مجموعه های ارائه دهندۀ خدمات ساختمانی با نازلترین قیمت و کیفیت بالا می باشد.

 

 گروه نما روز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 180
نمایش همه
علاقه مندی ها ()