قطعات لودر کوماتسو بسیار متنوع می باشد. شرکت کوماتسو از جمله ابرشرکت های تولید کنندۀ ماشین آلات سنگین در کشور ژاپن می باشد. لودر یکی از ماشین آلات سنگین پرکاربرد در پروژه های عمرانی و معدنی است. فروش قطعات لودر کوماتسو نیز بر مبنای مدل های متنوع این ماشین صورت می گیرد.   

کاربرد لودر و مینی لودر برای فعالیت های خاک برداری و جابجایی نخاله های ساختمانی، معدنی و امور راهسازی می باشد. با توجه به اینکه شرکت کوماتسو از فناوری پیشرفته و علم روز برخوردار است، در ابعاد مختلف ماشین لودر را طراحی نموده اند. به همین جهت انواع لودر کوماتسو ساخته و به بازار جهان عرضه شده است. به همین جهت انواع قطعات لودر کوماتسو متناسب با مدل های مختلف لودر تولید شده و در دسترس متقاضیان قرار گرفته می شود.

فروش انواع قطعات لودر کوماتسو

فروش قطعات لودر کوماتسو ، قطعات متعددی را شامل می شود که به بخش های مختلف ماشین لودر مرتبط است. از این رو مالکان ماشین آلات سنگین لودر کوماتسو، برای تأمین لوازم یدکی لودر باید به مراکز فروش تجهیزات لوازم یدکی ماشین آلات سنگین راهسازی مراجعه نمایند و پس از بررسی مشخصات فنی قطعۀ آسیب دیده با قطعات لودر کوماتسو اورجینال، سپس می تواند با اطمینان از مزایای قطعات لودر بهره گیرد.

نکتۀ کلیدی که در رابطه با خرید لوازم یدکی لودر وجود دارد، تفاوت قابل توجه هر کدام از قطعات لودر کوماتسو می باشد که بر اساس مشخصات فنی مندرج بر روی بدنۀ لودر تعیین می گردد. در واقع قطعات لودر کوماتسو چرخ زنجیری، چرخ لاستیکی و بکهو لودر نسبت به یکدیگر متمایز باشند. در واقع شرکت کوماتسو متناسب با سطوح مختلف جاده های هموار و ناهموار، مناسب ترین نوع ماشین آلات سنگین را طراحی نموده اند که آسیب دیدگی لوازم یدکی آن را به حداقل میزان برسانند. علاوه بر آنکه راندمان کاری ماشین بیشتر خواهد شد.برای خرید قطعات لودر به سایت مراجعه کنید. 

خرید قطعات بکهو لودر کوماتسو

بکهو لودر از جمله ماشین آلات سنگین ترکیبی از ماشین لودر و بیل مکانیکی می باشد. لذا دارای قطعات و لوازم یدکی اختصاصی می باشد. کاربرد لودر بکهو کوماتسو برای انجام فعالیت هایی با حجم پایین می باشد همانند پی کندن، کندن کانال، حمل لوله، لایروبی، برداشتن موانع و همچنین خاکبرداری ساده می باشد. از این رو فشار بیش از اندازه به لوازم یدکی لودر، موجب آسیب دیدگی برخی از قطعات می شود و این مسئله ممکن است موجب اختلال در عملکرد برخی از قسمت های لودر و یا به طور کامل از حرکت بایستد. از این رو نیاز به خرید قطعات بکهو لودر کوماتسو می باشد. از این رو با مراجعه به مراکز پخش لوازم یدکی لودر اصل با قیمت ارزان خریداری نمائید.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشگاه های پخش قطعات ماشین آلات سنگین در تهران می باشد.

 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 173
نمایش همه
علاقه مندی ها ()