قطعات بیل مکانیکی ولوو شامل انواع لوازم یدکی در اندازه های مختلف می باشد که نقش مهمی در عملکرد ماشین آلات سنگین دارد. فروش قطعات بیل مکانیکی ولوو متناسب با مدل های متنوع این دستگاه در سطح بازار عرضه می شود. هدف از ساخت بیل مکانیکی برای اجرای یک سری عملیات راهسازی، عمرانی و ساخت وساز می باشد. بیل مکانیکی دارای بازوی مفصلی، کابین گردان و باکت می باشد که امکان حفاری با عمق کم و زیاد را با استفاده از باکت میسر می سازد. طراحی ماشین آلات راهسازی چون بیل مکانیکی به نحوی است که برای فعالیت های سنگین طراحی شده اند و تحولی بزرگ در صنعت مهندسی عمرانی و راهسازی ایجاد کرده است. در واقع طراحی انواع قطعات بیل مکانیکی ولوو موجب عملکرد کاربردی آنها در پروژه های راهسازی شده است.برای اطلاع از فروش قطعات بیل مکانیکی ولوو به سایت مراجعه کنید. 

فروش قطعات بیل مکانیکی ولوو

فروش قطعات بیل مکانیکی ولوو بر اساس مدل های مختلف این شرکت به بازار جهان عرضه می کند. در واقع شرکت ولوو متناسب با حجم کاری که توسط اپراتور صورت می گیرد، مدل های مختلف بیل مکانیکی را تولید و عرضه نموده است. لذا هر کدام از این ماشین آلات دارای لوازم یدکی اختصاص می باشند. بنابراین هنگام خرید قطعات بیل مکانیکی ولوو باید مشخصات فنی مدل ماشین مد نظر قرار گرفته شود. عدم توجه به این مسئله ممکن است قطعات یدکی مرتبط را دچار آسیب نمایند.

برخی از لوازم یدکی بیل مکانیکی چرخ زنجیری ولوو با قطعات بیل مکانیکی چرخ لاستکی اختصاصی می باشند و هنگام خرید آنها باید به این مسئله توجه داشت. کاربری بیل مکانیکی به دلیل طراحی خاصی که دارد، برای مصارف راهسازی و ساختمان سازی بر روی زمین هموار و غیر هموار کار می کند. لذا هنگام استفاده از بیل مکانیکی ولوو باید نسبت به مشخصات فنی آنها توجه داشته باشید، از این طریق می توانند برای حفاری زمین و کندن کانال از آن استفاده نمایند. توجه به این مسئله باعث عملکرد بیل مکانیکی در موقعیت های مختلف می شود.

لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو مدل EC220E، EC480D، 220، 210، 240، 460 و ... هر کدام متناسب با مشخصات فنی موتور ماشین تعبیه نموده اند. به عبارتی هر کدام از قطعات بیل مکانیکی متناسب با ابعادی که دارد، باید کشش و توان عملیات در حجم تعریف شده را داشته باشد. در واقع هر چه ابعاد بیل مکانیکی کوچکتر باشد، به طبع توان حمل خاک در حجم پایین را دارند و در صورت فشار بیش از اندازه موجب آسیب دیدگی قطعات اصلی بیل مکانیکی می شود. توجه داشته باشید که زمان خرید قطعات بیل مکانیکی ولوو اصل را با قیمت مناسب خریداری نمائید که از متریال با کیفیت ساخته شده باشد و استحکام بالایی داشته باشند. برای خرید قطعات بیل مکانیکی به سایت مراجعه کنید. 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در حوزۀ واردات و فروش قطعات ماشین آلات سنگین در کشور فعالیت می کند.

 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 159
نمایش همه
علاقه مندی ها ()