قطعات بیل بکهو نیوهلند شامل اجزای مختلفی است که نقش اساسی در کارکرد این ماشین سنگین دارد. شرکت نیوهلند یکی دیگر از شرکت های بزرگ در صنعت ساخت ماشین آلات سنگین، کشاوزی و موتورهای دیزلی در جهان است که در منطقۀ پنسیلوانیا در کشور ایالات متحده راه اندازی شده است. البته در ایران نیز شرکت هپکو توانسته تراکتور و کمباین های نیوهلند را طراحی و تولید نماید، که از نظر کیفیت با مشابه اصل برابری داشته باشد. فروش قطعات بیل بکهو نیوهلند ساخته و در سطح بازار جهان عرضه می شود، تا مالکان این نوع ماشین، در صورت بروز نقص فنی، بتوانند لوازم جانبی بیل بکهو نیوهلند اصل را جایگزین نمایند. همانطور که می دانید به دلیل به کارگیری ماشین آلات سنگین در پروژه های عمرانی، توقف بیل بکهو باعث توقف پروژه و همچنین خسارت مالی می شود. به این ترتیب باید نسبت به برطرف نمودن ایرادات ماشین آلات سنگین توجه داشته باشید.

فروش قطعات بیل بکهو

فروش قطعات بیل بکهو نیوهلند همانند سایر قطعات ماشین آلات سنگین از طریق فروشگاه های معتبر پخش تجهیزات لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی صورت می گیرد. هر کدام از قطعات و لوازم یدکی بیل بکهو نیوهلند، وظایف ویژه ای را انجام می دهند که بررسی وضعیت و نگهداری آنها نیاز به دقت و توجه فراوان دارد. در حال حاضر انواع بیل بکهو نیوهلند تولید و به بازار جهان عرضه شده است. لذا متناسب با آنها انواع قطعات بیل بکهو نیوهلند مدل B90B ایتالیایی، قطعات بیل بکهو نیوهلند مدل B115B و ... ساخته و در دسترس متقاضیان این نوع ماشین قرار گرفته می شود، تا بدین وسیله بتوانند مجدد بیل بکهو نیوهلند خود را راه اندازی نمایند و ادامۀ فعالیت عمرانی، راهسازی و ساخت و ساز خود را انجام دهند.

سر پمپ بیل بکهو، واشر کامل، فیلتر هیدرولیک، فیلتر آب، دنده سر میلنگ، روغن پاش، سوپاپ کولر، ترموستات، بوش میل سوپاپ، هاب داخل چرخ جلو، سوزن انژکتور، کاسه نمد چرخ جلو و عقب، کاسه نمد سر و ته میل لنگ، لوله گازوئیل آهنی، هاب داخل چرخ جلو و ... تعدادی از انواع قطعات بیل بکهو نیوهلند هستند که بر اساس مدل های مختلف بیل بکهو، باید آنها را خریداری نمائید. از مهمترین ویژگی هایی که برای خرید قطعات یدکی بیل بکهو نیوهلند باید در نظر داشته باشید، امکان سفارش اینترنتی این نوع لوازم یدکی برای عموم مالکان ماشین آلات نیوهلند فراهم می باشد.برای خرید لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی به سایت مراجعه کنید. 

خرید لوازم یدکی بیل بکهو ارزان

با مراجعه به فروشگاه و نمایندگی معتبر تأمین لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، امکان خرید قطعات بیل بکهو نیوهلند با قیمت ارزان برای مشتریان محترم فراهم می باشد.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی نیز به عنوان یکی از با تجربه ترین مراکز تأمین و عرضۀ تجهیزات ماشین آلات راهسازی با کیفیت بالا در سراسر کشور است.

 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 189
نمایش همه
علاقه مندی ها ()