لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان نقش مهمی در عملکرد هر یک از قطعات این ماشین داشته است. شرکت دوسان یکی از برترین شرکت های سازندۀ ماشین آلات سنگین، ژنراتور و موتورهای دیزلی است که در کشور کره جنوبی راه اندازی شده است. انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان طراحی و مورد استفاده قرار گرفته اند که موجب بهبود عملکرد بیل مکانیکی برای عملیات خاکبرداری، حفاری و گودبرداری ساختمانی شده است. در واقع هر کدام از قطعات و لوازم یدکی که در داخل بیل مورد استفاده قرار گرفته اند، کارکرد اصلی این ماشین را تشکیل می دهد و در صورت بروز هر گونه مشکل و ایرادات فنی، احتمال کاهش قدرت فشار و یا توقف کامل بیل مکانیکی می شود. از این رو شرایطی که برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان برای مشتریان فراهم شده است، زمینۀ مناسبی برای جایگزین کردن قطعات سالم بجای قطعات معیوب بوجود آمده است.

فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان  

شرکت دوسان انتخاب هر یک از قطعات بیل مکانیکی را با دقت و طراحی دقیق انتخاب و مورد استفاده قرار داده است. به همین جهت، ایجاد نقص فنی برای هر کدام از آنها برابر با کاهش کارکرد اصلی بیل می گردد. بنابراین زمینۀ فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان توسط برخی از تأمین کنندگان ماشین آلات سنگین فراهم شده است. هر کدام از این قطعات و لوازم یدکی دارای عملکردهای مختلفی می باشند که در طراحی ماشین آلات سنگین نقش اساسی داشته اند.

پمپ های چرخنده ای، پمپ هیدرولیک پره ای، اویل پمپ مادر، انواع پمپ هیدرولیک، قطعات زیربندی، لوازم یدکی باکت و مفصل بازویی، انواع واشر و بلبرینگ، سر سیلندر، پیستون، قطعات موتوری، لوازم یدکی سیستم هیدرولیک، سوپر شارژ موتور، المنت، شلنگ آب رادیاتور، واتر پمپ، ترموستات موتور، میل لنگ استوک موتور، قطعات برقی، گاورنر، پوسته کولر بیل مکانیکی، بوبین برقی پمپ هیدرولیک، سنسور پمپ گازوئیل بیل مکانیکی و ... تنها تعدادی از انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان هستند. در واقع با استفاده از این قطعات یدکی در طراحی بیل، توانسته اند کارکرد ویژه ای برای این نوع ماشین بوجود آورند. بدین ترتیب برای پروژه های عمرانی و ساختمانی از مزایای بیل مکانیکی استفاده نمایند.برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی به سایت مراجعه کنید.

قیمت قطعات بیل مکانیکی دوسان

قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان به نوع قطعات و مدل بیل بستگی دارد. به همین منظور پیش از خرید و یا مراجعۀ حضوری به فروشگاه برای خرید قطعات یدکی بیل دوسان، می توانید با واحد فروش مجموعه تماس حاصل نمائید و پس از بررسی موجودیت و قیمت قطعات، می توانید به صورت حضوری، تلفنی و یا اینترنتی عملیات ثبت سفارش خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان مورد نظر خود را انجام دهید.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی با راه اندازی وب سایت رسمی خود، شرایط مناسبی برای سفارش اینترنتی و تلفنی انواع لوازم یدکی ماشین آلات سنگین را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است.

 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 224
نمایش همه
علاقه مندی ها ()