لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو برگرفته از قطعات و اجزای مختلفی است که در نتیجۀ آن، امکان اجرای برخی از پروژه های عمرانی و مهندسی را میسر می سازد. ماشین بیل مکانیکی دارای باکت کوچکتر و با عمق بیشتری نسبت به لودر می باشد که امکان یک سری عملیات خاک برداری و گود برداری را برای این ماشین فراهم می سازد.

با توجه به اینکه کاربرد بیل برای زمین سنگی و سخت ساخته نشده است، لذا ممکن است به صورت اتفاقی، فشار زیادی به برخی از لوازم یدکی بیل فشار وارد شود و موجب خراب شدن آنها گردد. از این رو نیاز به خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو بر اساس مدل ماشین داشته باشید. توجه به این مسئله لازم و ضروری است. در واقع این ماشین همانند سایر ماشین آلات راهسازی، نیاز به هزینه های سنگین نگهداری و تعمیر دارد. به این ترتیب به محض مشاهدۀ هرگونه اختلال در عملکرد قطعات، نسبت به برطرف نمودن ایرادات اقدامات لازم انجام دهید.

خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو اصل

هنگام تأمین قطعات شکسته شده و آسیب دیده، توجه به مسئله خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو اصل لازم و ضروری است. در واقع استفاده از قطعات تقلبی ممکن است که از کیفیت پایین برخوردار باشد و زودتر از موعد خراب شود و در نتیجۀ آن به دیگر لوازم یدکی اصلی بیل خسارت سنگین وارد کند.

اتاقک فرمان، بیل یا باکت، مفصل بازویی و جک مفصلی، قطعات موتور و پمپ هیدرولیک، قطعات زیربندی بیل، لوازم یدکی بخش احتراق سوخت، قطعات مرتبط با قسمت باطری، لوازم یدکی موتوری بیل و .... از قسمت های کلیدی این ماشین به حساب می آیند که هر کدام از آنها دارای اجزای تشکیل دهندۀ مختلفی می باشند.

به این ترتیب با مشاهدۀ کوچکترین اختلال در عملکرد هر کدام از لوازم یدکی بیل مکانیکی، قطعات را مورد بررسی قرار داده و از مکانیک مجرب برای تعمیر آن استفاده نمائید.

شرکت ولوو در کشور سوئد راه اندازی شده است و جزء یکی از برترین شرکت های تولیدکنندۀ ماشین آلات سنگین در جهان می باشد. محصولات این کمپانی به اکثر کشورها صادر می شود و در ایران نیز به وفور از محصولات ماشین آلات این شرکت استفاده می شود. از این رو با متناسب با آن، انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو اصل نیز به صورت گمرکی وارد و در دسترس مالکان این نوع ماشین قرار گرفته می شود. برای اطلاع از فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی به سایت مراجعه کنید.

قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو بر طبق نوع و جنس قطعه مشخص می شود. البته نرخ ارز و همچنین مدل بیل نیز به نوبۀ خود بر روی قیمت نهایی قطعات تأثیرگذار می باشد.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی چندین سال است که با اتکاء به توانایی تیم پرسنل خود، توانسته در تأمین انواع قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات عمرانی و راهسازی با قیمت مناسب موفق باشد.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 125
نمایش همه
علاقه مندی ها ()