قطعات بیل مکانیکی دوسان دارای اجزای تشکیل دهندۀ متفاوتی می باشند که نقش مهمی در عملکرد این ماشین بوجود آورده است. شرکت دوسان جزء یکی از هلدینگ های معتبر در کشور کره جنوبی است که موفق به ساخت انواع بیل مکانیکی و سایر ماشین آلات سنگین شده است. بدین وسیله توانسته جایگاه مناسبی میان رقبای تجاری خود به دست آورد و در عرصۀ فروش انواع قطعات بیل مکانیکی دوسان و سایر تجهیزات سنگین شرکت گردد. این شرکت به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان ماشین آلات راهسازی و سایر تجهیزات صنعت و معدن است که پایه و اساس رشد و موفقیت فعالیت خود را در کشور خود و سایر جوامع توسعه دهد.برای خرید قطعات بیل مکانیکی دوسان به سایت مراجعه کنید. 

خرید انواع قطعات بیل مکانیکی دوسان

بیل مکانیکی از بخش های مهمی چون باکت، دکل، استیک و شاسی یا همان بدنه تشکیل شده است که امکان حرکت بازوی مفصلی را از طریق اتاق فرمان فراهم می سازد. بدین وسیله هر کدام از لوازم و قطعات بیل مکانیکی دوسان نقش مهمی در حجم میزان خاکبرداری و حفاری زمین دارد.

عموماً کاربرد اصلی بیل برای حفاری کانال و گودبرداری ساختمان و عملیات عمرانی است. به این ترتیب متناسب با ابعاد باکت و مشخصات فنی آن، به قطعات اصلی بیل فشار وارد گردد. به همین جهت فشار بیش از اندازه موجب آسیب دیدگی برخی از قطعات یدکی بیل مکانیکی دوسان می شود و باعث از حرکت ایستاندن و کُند شدن عملکرد بیل می گردد.

بیل مکانیکی در دو دسته بندی هیدرولیکی و مکانیکی برای فعالیت های ساختمان سازی و عمرانی ساخته شده اند که عملیات حفاری را با عمق های مختلف، متناسب با ابعاد باکت انجام می دهد. نیاز به ذکر است که لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان قابلیت حفاری بر روی سطوح سخت سنگی را ندارند و این مسئله موجب آسیب دیدگی قطعات می گردد. معمولاً ابعاد عرض باکت های بیل بین 75 الی 120 سانتی متر است که قسمت بالایی جام یا همان باکت عریض تر می باشد و امکان جابجایی خاک را بیشتر می کند، علاوه بر آنکه کوچک تر بودن لبۀ پایین باکت موجب افزایش نفوذپذیری جام به داخل زمین می شود و راندمان کاری افزایش پیدا می کند.برای اطلاع از فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی به سایت مراجعه کنید. 

قیمت قطعات بیل مکانیکی دوسان به مؤلفه های مهمی چون نوع، کاربرد و مدل بیل مکانیکی بستگی دارد. همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، شرکت دوسان یک از برندهای معتبر عرضۀ ماشین آلات راهسازی در جهان است که با بهره گیری از دانش فنی توانسته کاربردی ترین ماشین آلات را تولید و در دسترس صنعت گران قرار دهند. لذا متناسب با برطرف نمودن نیاز متقاضیان، انواع قطعات بیل مکانیکی دوسان را نیز تولید نموده اند.

فروشگاه ایران هیدرولیک به عنوان یکی از مراکز موفق و با سابقه در حوزۀ واردات و پخش انواع قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با قیمت ارزان در ایران فعالیت می کند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()