لوازم یدکی هپکو نقش مهمی در عملکرد ماشین آلات سنگین این کمپانی دارد. در واقع تمام ماشین آلات سنگین متشکل از اجزای مختلفی است که امکان فعالیت های مختلف را برای ماشین آلات میسر می سازد. به همین جهت نگهداری از قطعات و لوازم یدکی هپکو لازم و ضروری است. شرکت هپکو در ایران توسط برادران رضایی و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در سال 1354 تأسیس شده است. این کمپانی از ابتدای فعالیت خود، در زمینۀ طراحی و تولید برترین ماشین آلات سنگین و راهسازی آغاز نمود و تا به امروز نیز موفق به تولید ماشین آلاتی چون انواع بیل مکانیکی، لودر، بهکو لودر، غلتک، گریدر، شاول، کمباین، تراکتور، بلدوزر و غیره شده است. این شرکت همچنین مبتنی بر تنوع محصولات کمپانی، انواع لوازم یدکی هپکو را نیز تولید و به بازار عرضه می کند.  برای خرید لوازم یدکی هپکو به سایت مراجعه کنید.

فروش انواع لوازم یدکی هپکو

مالکان ماشین آلات هپکو متناسب با نیاز خود می توانند خرید لوازم یدکی هپکو را توسط شرکت و فروشگاه های عرضه کنندۀ قطعات ماشین آلات سنگین انجام دهند. این شرکت مطابق بر همکاران تجاری خود در سراسر جهان، انواع ماشین آلات کاربردی مرتبط با اجرای پروژه های عمرانی، ساختمانی و استخراج معدن را تولید و به بازار عرضه می کند و همواره تلاش دارند که بتوانند قابلیت های محصولات خود را ارتقاء ببخشند. از این رو برای ساخت انواع لوازم یدکی هپکو از متریال با کیفیت و فناوری روز استفاده می کنند.

هم اکنون نیز با تعامل و همکاری با شرکت های برتر جهانی، در حوزۀ ساخت و تأمین لوازم یدکی هپکو از مجموعه های مختلفی چون دویتس آگ، بوشر کسروت، کامینز و غیره بهره می گیرد. به این ترتیب می توانید شاهد فروش لوازم یدکی هپکو با کیفیت بالا باشید.

قروش لوازم یدکی هپکو ارزان

قطعات هپکو نیز بر طبق تنوع مدل ماشین و کارایی که آنها دارند، تنوع زیادی دارد و هنگام خرید آنها باید منطبق بر مشخصات فنی ماشین خریداری نمائید. لوازم یدکی موتوری هپکو، قطعات قسمت چرخ زنجیری و لاستیکی، لوازم یدکی بخش سوخت رسانی، قطعات قسمت اتاق فرمان، لوازم یدکی پمپ هیدرولیکی هپکو و ... بخشی از دسته بندی های اصلی قطعات ماشین آلات سنگین هپکو محسوب می شوند.

بارل پیستون، گیربکس، پمپ مادر، روتوری گروپ، سر سیلندر، باکت، جک بالا و پایین، یاتاقان ثابت و متحرک، دنده اتاق فرمان، بلوک سیلندر، پمپ انژکتور و ... نیز برخی از قطعات و لوازم یدکی هپکو هستند که در ساخت ماشین آلات سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شود. برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی به سایت مراجعه کنید.

خوشبختانه امکان فروش لوازم یدکی هپکو با قیمت ارزان برای تأمین کنندگان قطعات ماشین آلات سنگین فراهم می باشد چون محصولات این شرکت داخلی محسوب می شود.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی مفتخر است که به عنوان عرضه کنندۀ مستقیم انواع لوازم یدکی ماشین آلات هپکو در ایران فعالت می کند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 123
نمایش همه
علاقه مندی ها ()