پوستر دیواری های گل
یکی از پوستر دیواری هایی که دارای طرفداران بسیار زیادی است ، پوستر دیواری گل می باشد. پوستر دیواری گل دارای طرح های گل و یا گل و طبیعت است که در تنوع بالایی به فروش می رسد. طرفداران این پوستر بسیار زیاد بوده و انواع گل ها با طرح و رنگ های جذاب در پوستر دیواری می تواند دکوراسیون را دچار تغییرات بسیاری کند. پوستر دیواری گل شامل گل یا چندین گل و شکوفه است که انواع زیبایی را می توان تهیه کرد. این نوع از طرح هایی است که هر سلیقه ای ان را می پسندد. برای خرید پوستر دیواری گل به سایت مراجعه نمایید و از انواع محصولات ما دیدن فرمایید. 

انواع طرح های پوستر دیواری

پوستر های دیواری در طرح های سنتی بسیار پر طرفدار است و می توان از ان در منازل و محیط های کاری بهره برد، طرح های کودکانه که شامل عکس های شخصیت های کارتونی بوده و جذاب برای اتاق کودکان می باشد، طرح های حیوانات که بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته در منازل و اموزشگاه ها زیبا خواهد بود، نمونه های پوستر دیواری گل در مکان های مختلف می توان آن را نصب کرد، انواع پوستر های چهره برای سالن های آرایشی و یا اموزشگاه ها و منازل کاربردی است، پوستر دیواری های ماشین و موتور مناسب اتاق نوجوانان بوده و انواع پوستر های اشکال سه بعدی می تواند در هر مکانی مورد استفاده قرار گیرد.

طرح های گفته شده تنها بخش کوچکی از طرح های پوستر دیواری ها بوده و شما می توانید نمونه های دلخواه خود را بیابید.برای خرید پوستر دیواری طبیعت به سایت مراجعه نمایید. فروشگاه رونیا از فروشگاه های معتبر در بخش فروش انواع پوستر دیواری با قیمت ارزان و کیفیت بالا می باشد و شما می توانید خرید اینترنتی را کوتاه ترین زمان داشته باشید.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 151
نمایش همه
علاقه مندی ها ()