دیوار ها بخش مهمی از هر اتاقی را تشکیل می دهند و زیبایی آن ها تاثیر بسیاری بر روی کل دکوراسیون دارد. کوچک ترین ایراد در دیوار ها می تواند جلب توجه کند  شما می دانید که یک دیوار زیبا و سالم تا چه حد تاثیر مثبت بر دکوراسیون می گذارد. کاغذ دیواری ها در انواع مختلفی می باشند که هر یک در طرح و رنگ های متفاوت به فروش می رسند. برخی از این دیوارپوش جنس ضعیف تری دارند و برخی دارای ضخامت بوده و برخی صد آب هستند بنابراین در خرید این وسیله باید بسیار دقت کرد تا نوع دلخواه را تهیه کرد. برای اطلاع از  فروش کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

فروش کاغذ دیواری ضد آب

کاغذ دیواری همان طور که گفته شد دارای انواع بسیار متفاوتی می باشند که یکی از کاغذ دیواری  های جدید که توجه افراد را به خود جذب کرده و فروش بالایی را به خود اختصاص داده کاغذ دیواری ضد آب است. همان طور که از نام این نوع دیوار پوش مشخص است، رطوبت را به خود جذب نمی کند و می توان در زمان هایی که گرد و غبار روی آن را پوشانده با استفاده از اسفنج نم دار سطح ان را تمیز کرد پس این نوع برای محیط های شلوغ و خانه هایی که دارای فرزند می باشند بسیار مناسب است. این کاغذ دیواری ها از دوام بسیار بالایی برخوردارند و مقاوم هستند.برای اطلاع از فروش کاغذ دیواری های حراجی به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه دکور آفیس از فروشگاه های معتبر در بخش فروش انواع لوازم دکوراتیو از جمله پوستر دیواری و کاغذ دیواری است که به دلیل عرضه ی مستقیم محصولات توناسته قیمت های بسیار مناسبی را برای شما در نظر گیرد. اگر شما به دنبال طرح های متنوع کاغذ دیواری هستید به شما پیشنهاد می شود حتما از این فروشگاه دیدن نمایید و از محصولات باکیفیت این مرکز بهره مند شوید.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 179
نمایش همه
علاقه مندی ها ()