سقف شیروانی یکی از سقف هایی است که در مناطق باران خیز مورد استفاده قرار می گیرد. این سقف ها اگر از روبرو دیده شوند به شکل مثلث هستند زیرا اجرای سقف شیروانی به صورت شیب دار می باشد. سقف شیروانی در مقابل برف و باران کاربرد خوبی دارد و آب باران را به سمت ناودانی هدایت کرده  به سرعت باران از روی سقف خارج می شود و بدین ترتیب رطوبت دارد ساختمان نمی شود. اجرای سقف شیروانی به وسیله ی پایه ها و سازه ی فلزی ایجاد شده که پوشش سقف بر روی آن قرار می گیرد، پوشش سقف شامل سفال، چوب، آردواز و... می باشد. برای اطلاع از خدمات اجرای سقف شیروانی به سایت مراجعه نمایید.

در ابتدا اجرای سقف شیروانی با استفاده از چوب ساخته می شد که با پیشرفت و روی کار آمدن متریال مختلف امروزه از انواع پوشش ها برای اجرای سقف شیروانی استفاه می شود. سقف های شیروانی معمولا برای خانه های ویلایی مورد استفاده قرار می گیرد  از زمان های قدیم تا به حال این شکل حفظ شده و فقط مصالح آن تغییر کرده است. پوشش سقف شیروای در ابتدا آردواز بوده که بعده ها از سفال به کار گرفته شده اما امروزه از انواع ضد نفوذ و عایق استفاده می شود. این سقف ها در مقابل باد و باران و زلزه می توانند مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان دهند. برای اطلاع از ساخت انواع آلاچیق به سایت مراجعه نمایید.

با توجه به این که سقف در هر ساختمانی وظیفه ی پوشانندگی را داشته و بسیار مهم است ، باید با توجه به شرایط آب و هوا سقف مناسبی نصب شود. اجرای سقف شیروانی نیز در مناطقی که بارش برف و باران زیاد است مورد توجه قرار گرفته و کارامد ترین سقف برای این مناطق بوده است.

آراز سقف از مرکز ارائه دهنده ی خدمات اجرای سقف شیروانی می باشد.

 مجموعه مهندسی آراز سقف

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 214
نمایش همه
علاقه مندی ها ()