ویدئو پروژکتور جیبی از محصولات نسل جدید دستگاه های پروژکتور محسوب می شود. با استفاده از این دستگاه به راحتی می توان تصاویر را در ابعاد بزرگ به نمایش گذاشت. فروش ویدئو پروژکتور جیبی به دلیل ابعاد و وزن کمی که دارد، مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته می شود. امروزه اکثر محیط های دانشگاهی، آموزشگاه ها، فرهنگسرا و مدارس نیز از مزایای دستگاه مینی ویدئو پروژکتور استفاده می کنند که بتوانند فایل های تصویری خود را بر روی صفحه نمایشگر پروژکتور در ابعاد بزرگ تری به مخاطبان نشان دهند. 

خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار

خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار علاقه مندان زیادی در سراسر جهان دارد. در واقع با گسترش فناوری دیجیتالی، ساخت دستگاه های پروژکتور نیز دچار تغییر شد و قابلیت های پیشرفته ای به آن افزوده شد. قابلیت وای فای یکی از این ایده های کاربردی برای این دستگاه به حساب می آید. بدین ترتیب کاربران به راحتی می توانند بدون استفاده از کابل، دستگاه های دیجیتالی که از امواج WiFi پشتیبانی می کنند را متصل نمود و بدین وسیله ارتباط راحت تری را می توان برقرار نمود.

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی متناسب با قابلیت هایی که به آن مجهز هستند، بستگی دارد. از این رو متناسب با مدل های مختلف دستگاه دیتا پروژکتور، می توانید با قیمت ارزان، این دستگاه را برای مشاهدۀ تصاویر در ابعاد بزرگ انتخاب نمائید. نسل جدید دستگاه های پروژکتور جیبی به سیستم عامل اندروید مجهز می باشند که امروزه اکثر گوشی های هوشمند نیز از این سیستم عامل استفاده می کنند و از محیط کاربری ساده و زیبا برخوردار است.برای اطلاع از فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار دارد به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا چندین سال است که در زمینۀ تولید و فروش انواع دستگاه ویدئو پروژکتور در تهران فعالیت می کند و امکان فروش آنلاین دستگاه های پروجکشن را برای مشتریان فراهم نموده است.

 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()