ویدئو پروژکتور جیبی دستگاهی با فناوری خاص است که امکان نمایش تصاویر را در ابعاد بزرگ برای مخاطبان میسر می سازد. خرید ویدئو پروژکتور جیبی به عنوان نسل جدید و پیشرفتۀ دستگاه های پروژکتور، توسط افراد مختلفی در سراسر جهان صورت می گیرد. در سال های گذشته تنها برخی از مؤسسات از قدرت خرید این دستگاه بر می آمدند و در محیط های دانشگاهی و همچنین سالن های کنفرانس استفاده می نمودند. ولی در حال حاضر به دلیل پیشرفت تکنولوژی ساخت دستگاه های پروژکتور، قیمت دستگاه به طبع آن کاهش پیدا کرده است و اکثر افراد توان خرید ویدئو پروژکتور جیبی را با قابلیت های پیشرفته دارند.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی

خرید ویدئو پروژکتور جیبی با سیستم عامل اندروید بیش از نسخه های قدیمی آن طرفدار دارد. در واقع این نوع سیستم عامل از محیط کاربری ساده ای برخوردار است و افرادی که با گوشی های هوشمند کار کرده اند، به راحتی می توانند تنظیمات این دستگاه را انجام دهند. در ضمن این نسخه از دستگاه های پروژکتور مجهز به فناوری WiFi هستند که از طریق امواج وای فای به راحتی می توان به دستگاه های دیجیتالی که از این تکنولوژی پشتیبانی می کنند، بدون نیاز به کابل متصل نمود. بهره گیری از این فناوری موجب سهولت کاربرد در اتصال ویدئو پروژکتور می شود.

همانطور که می دانید کاربرد عمدۀ پروجکشن در محیط های آموزشی و سالن های همایش است که برای نمایش فیلم و فایل های آموزشی تصویری مورد استفاده قرار می گیرد. لذا به دلیل قیمت ارزان و قابلیت جابجایی راحت آن، برخی از افراد برای کاربرد شخصی از دستگاه های پروژکتور استقبال می کنند. به عنوان مثال برای ایجاد سینمای خانگی و یا بازی گروهی با دستگاه های ایکس باکس و پلی استیشن استفاده می کنند.برای اطلاع از فروش ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار اندروید دارد به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا برای سهولت مشتریان گرامی، امکان خرید آنلاین ویدئو پروژکتور جیبی را برای شما فراهم نموده است.

 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 170
نمایش همه
علاقه مندی ها ()