ویدئو پروژکتور کاربرد گسترده ای در حوزۀ محیط های آموزشی، اداری و همچنین سالن های اجتماعات دارد.   فروش ویدئو پروژکتور  برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار گرفته می شود. با پیشرفت فناوری، قابلیت های این دستگاه افزایش پیدا کرده است و استفاده از آن ساده تر از گذشته شده است. ابعاد و وزن ویدئو پروژکتور نسبت به نسخه های قدیمی کاهش پیدا کرده است و این مسئله موجب سهولت در حمل و نقل این دستگاه شده است.

خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار

با خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار به راحتی می توانید دستگاه پروژکتور را با استفاده از قابلیت وای فای به دستگاه های دیجیتال منبع متصل نمائید و نیاز به استفاده از سیم و کابل برای اتصال نخواهید داشت. این دستگاه با استفاده از قطعات لنز و همچنین لامپ LED می تواند داده های تصویری پردازش شده را در ابعاد بزرگ بر روی پرده نمایشگر نشان دهد. از دیگر ویژگی های نسل جدید پروژکتور می توان به فوکوس دستی، کنترل از راه دور، حافظه داخلی، پورت شبکه، پورت USB، کنتراست بالا، طول عمر بالای لامپ، قابلیت پخش تصاویر HD و سه بعدی اشاره نمود. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با این مسئله وجود دارد، با افزایش قابلیت های ویدئو پروژکتور، قیمت پروژکتور نیز تحت تأثیر قرار می گیرد.برای اطلاع از فروش مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل به سایت مراجعه کنید. 

فروش ویدئو پروژکتور ارزان

فروش ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان برای متقاضیان خرید پروجکشن فراهم است. لذا افرادی که علاقه مند به خرید ویدئو پروژکتور برای سینمای خانگی هستند، می توانند با قیمت ارزان این دستگاه را تهیه نموده و در دورهمی های گروهی از مزایای آن برای دیدن فیلم و یا بازی دسته جمعی استفاده نمایند.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان یکی از مجموعه های پیشگام در عرصۀ تولید انواع ویدئو پروژکتور نیزا کالا در تهران فعالیت می کند.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 150
نمایش همه
علاقه مندی ها ()