ویدئو پروژکتور جیبی از پرکاربردترین دستگاه هایی است که در امور آموزشی و نمایش فیلم مورد استفاده قرار گرفته می شود. خرید ویدئو پروژکتور جیبی طرفداران زیادی نسبت به مدل های قدیمی پروژکتور پیدا کرده است. در واقع این نوع دستگاه های پروژکتور از نسل جدید فناوری دیجیتالی بهره می گیرند که موجب کاهش ابعاد و وزن سبک آنها شده است. به همین دلیل قابلیت حمل و جابجایی آنها نسبت به گذشته ساده تر شده است و به راحتی در داخل کیف جا شده و در مسافرت، میهمانی ها و فضای باز از مزایای آن می توان استفاده نمود. برای اطلاع از فروش ویدئو پروژکتور جیبی  به سایت مراجعه کنید.

فروش انواع ویدئو پروژکتور جیبی

امروزه شاهد فروش انواع ویدئو پروژکتور جیبی در ابعاد مختلف هستیم که هر کدام از آنها ممکن است قابلیت های بیشتری نسبت به نسخۀ دیگری داشته باشد. بدین ترتیب عامل مهمی در تعیین قیمت ویدئو پروژکتور جیبی و کاربرد آن در قسمت های مختلف می باشد.

همانطور که می دانید لنز و لامپ LED از مهمترین قطعات به کار رفته در ساخت پروژکتور می باشد که زمینۀ بزرگ نمایی تصویر را ایجاد نموده است. بنابراین هرچه کیفیت این قطعات بهتر باشد، به طبع موجب افزایش طول عمر مینی ویدئو پروژکتور می شود، علاوه بر آنکه کیفیت وضوح و رزولوشن تصاویر بهتر خواهد بود.

در ساخت نسخه های جدید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی از سیستم عامل اندروید و همچنین قابلیت امواج وای فای استفاده شده است. بدین ترتیب امکان اتصال بدون کابل را برای این دستگاه فراهم می کند. توجه به این مسئله موجب افزایش علاقه مندی اکثر خریداران این دستگاه شده است.برای خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار به سایت مراجعه کنید. 

با توجه به تعدد مدل های ویدئو پروژکتور نیزار کالا، امکان خرید این دستگاه با قیمت ارزان، کیفیت و قابلیت های پیشرفته برای خریداران فراهم می باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان یکی از اولین پیشگامان موفق در زمینۀ تولید و عرضۀ انواع ویدئو پروژکتور جیبی در ایران فعالیت می کند.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()