فروش اقساطی ایران خودرو مطابق با تنوع محصولاتی که این شرکت خودروسازی مطرح در داخل کشور دارد، بهترین موقعیت برای خرید محصولات این کمپانی می باشد. ایران خودرو از جمله شرکت های بزرگ خودروسازی است که محصولات این کمپانی از کیفیت بالا برخوردار است و شامل تنوع محصول می باشد. با مراجعه به مراکز فروش اقساطی ایران خودرو، می توانید با شرایط عالی، اقدام به خرید محصولات ایران خودرو نمائید و بر مبنای درآمد مالی خود، از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو بهره گیرید.  

شرایط ویژه فروش اقساطی ایران خودرو

شرایط ویژه فروش اقساطی ایران خودرو شامل دوره های اقساط کوتاه مدت و بلند مدت است که امکان تحویل فوری خودرو را پس از أخذ قرارداد برای مشتریان ایجاد می کند. به این ترتیب بستر را برای جلب رضایت مشتریان فراهم نموده اند. چند سال اخیر شرایط خرید اقساطی ایران خودرو از کیفیت بالایی برخوردار است و نسبت به گذسته بهبود پیدا کرده است. در نتیجه افرادی که از توان مالی خرید نقدی خودرو برخوردار نمی باشند، می توانند با صرفه جویی اقتصادی، یکی از محصولات شرکت خودروسازی ایران خودرو را با قیمت ارزان خریداری نمایند.

پیش از خرید اقساطی خودرو، از اعتبار فروشگاه و یا شرکت عرضه کنندۀ خودرو اطمینان حاصل نمائید که مجوزهای لازم در خصوص فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با قیمت مناسب و تحت نظارت اتحادیۀ خودروسازی داشته باشند.برای اطلاع از نحوه فروش اقساطی سایپا به سایت مراجعه نمایید.

در حال حاضر امکان فروش اقساطی ایران خودرو چون پژو 405، پژو 207، هایما، سمند، پژو پارس، پژو 206، دنا و .... برای مشتریان فراهم می باشد. به این ترتیب می توانند از شرایط پرداخت اقساطی کوتاه مدت و یا بلند مدت، خودرو مورد دلخواه خود را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

شرکت آرشا خودرو به عنوان یکی از مجموعه های فعال و با سابقه در زمینۀ فروش اقساطی انواع خودرو ایران خودرو در تهران فعالیت می کند.

شماره های تماس: 02144067335  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 160
نمایش همه
علاقه مندی ها ()