نایلون های بسته بندی مورد استفاده برای بسته بندی انواع کالا ها قرار می گیرند. با استفاده از نایلون های بسته بندی می توان انواع بسته بندی های زیبا و کاربردی را ایجاد کرد.

انواع نایلون های بسته بندی

نایلون حبابدار و نایلون شیرینگ از نایلون های مناسب برای بسته بندی می باشند که از نظر کارایی دارای تفاوت هایی می باشند. 

نایلون حبابدار

نایلون حبابدار یکی از وسیله های بسته بندی است که سال هاست مورد استفاه قرار گرفته و توانسته یک بسته بندی ضربه گیری را ایجاد نماید. این نایلون پوشیده شده از حباب بوده و به منظور ضربه گیری برای اجسام و کالا های آسیب پذیر مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از خرید نایلون حبابدار  می توان بسته بندی را به شکل صحیحی انجام داد تا کالا در زمان جابجایی دچار مشکل نشود. این نوع نایلون شفاف بوده و برای بسته بندی ها مورد استفاده قرار می گیرد. نایلون حبابدار قدرت ضربه گیری مناسبی دارد.

نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ نیز نوعی دیگر از نایلون های بسته بندی است. مزیت های زیادی را برای بسته بندی به همراه دارد که البته شکیل و زیبا شدن محصول تنها یکی از خصوصیات و ویژگی های آن می باشد و ویژگی های دیگری را نیز به خود اختصاص داده است. نایلون شیرینگ میتواند با شفاف بودن خود امکان مشاهده محصول را برای مخاطب بوجود آورد و نیازی به کنار زدن و باز کردن نایلون برای مشاهده محصول دیگر وجود نداشته باشد. برای خرید نایلون شیرینگ به سایت مراجعه کنید. 

از مجموعه های بسیار فعال در کشور ما که محصولات زیادی از جمله نایلون حبابدار را تا کنون به فروش رسانده است دریا پلاستیک میباشد که با توجه به قیمت های بسیار مناسب در نظر گرفته برای محصولات خود توانسته رضایت کامل مشتریان خود را جلب نماید.

 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()