میز تلویزیون از مهمترین وسایل خانگی است که از آن برای قرار دادن تلویزیون استفاده می شود. خرید میز تلویزیون نیز همانند دیگر میزهای کاربردی برای منزل خریداری می شود. امروزه بر تنوع میزهای تلویزیون افزوده شده است و افراد بر اساس سلیقۀ شخصی خود، می توانند مدل میز تلویزیون را انتخاب نمایند. کاربرد این میز به عنوان یکی از ملزومات خانه و سالن پذیرایی می باشد. لذا تولیدکنندگان تلاش نموده اند که متناسب با سبک های مختلف دکوراسیون داخلی، از متریال و طرح های متنوعی استفاده می نمایند. برای خرید میز تلویزیون به سایت مراجعه کنید.

فروش انواع میز تلویزیون

میز LCD شیشه ای، میز تلویزیون قفسه ای، میز تلویزیون مدل کنسولی، میز تلویزیون با پایده های بلندگویی، میز تلویزیون کابینتی، سلطنتی، مدل شناور یا معلق و طرح دیوار سرگرمی از جمله انواع میز تلویزیون عرضه شده در بازار می باشند که در دسته بندی های مختلف ساخته و به بازار عرضه می شوند. در ضمن میز تی وی از نظر جنس به طبقه بندی کلی میز تلویزیون چوبی، میز تلویزیون فلزی و میز تلویزیون شیشه ای تقسیم بندی می شود. به این ترتیب هنگام خرید میز تی وی ابعاد و امکاناتی که میز بر اساس آنها طراحی شده است، در نظر بگیرد که انتخاب بهتری داشته باشید.

با توجه به سلایق مختلف، تولیدکنندگان تجهیزات چوبی توانسته اند، مدل های متنوع و زیبایی از میز تی وی را به بازار تقاضا عرضه کنند. به این ترتیب عموم مردم می توانند متناسب با سبک دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن و تجهیزات دکوراسیون، بهترین انتخاب میز تلویزیون را داشته باشند.

گفته می شود که خرید میز تلویزیون برای افرادی که دارای فرزندان کوچک می باشند، کاری بسیار دشوار است. از این رو اکثر افراد ترجیح می دهند که در این دوره میز تلویزیون چوبی خریداری نمایند، که از استحکام بالایی برخوردار است و برای کودکان خطری نخواهد داشت.

قیمت میز تلویزیون

قیمت میز تلویزیون به ابعاد، طرح و متریال تشکیل دهندۀ میز بستگی دارد. از این رو عموم مردم می توانند با قیمت ارزان و کیفیت عالی، میز تلویزیون مورد دلخواه خود را خریداری نمایند. با توجه به سلایق مختلف، فروش میز LCD در طرح های متنوع صورت می گیرد که علاوه بر کارایی، جلوۀ خاص خود را در نمای دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی حفظ نماید. توجه به این مسئه موجب افزایش سبک های امروزی میزهای تی وی شده است که بسیار ساده و در عین حال زیبا هستند.برای اطلاع از فروش میز تلویزیون LCD به سایت مراجعه کنید. 

طرح سنتی، طرح مدرن، طرح روستایی و طرح صنعتی نیز به عنوان دسته بندی های مختلف طراحی مدل میز تلویزیون در نظر گرفته می شوند. از این رو تولیدکنندگان توانسته اند، این نوع میز را در مدل های متنوع، کاربردی و بسیار زیبا در اختیار مشتریان قرار دهند.

فروشگاه بهسازان چوب جزء یکی از مجموعه های فعال در تولید و فروش تجهیزات چوبی و فلزی در تهران فعالیت می کند.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 148
نمایش همه
علاقه مندی ها ()