انواع لوازم یدکی لودر

بازو ، چرخ ها، سیستم ترمیز و حرکتی، کابین، اجزای موتوری، جام، سیستم هشدار دهنده و ...‌ لودر را تشکیل می دهند.

لوازم یدکی لودر طوری طراحی شده است که کمترین فشار را روی بخش های مختلف داشته باشد، قطعا لوازم یدکی لودر باید باکیفیت و مقاوم باشد ، گرچه استفاده از لودر نیاز به مهارت دارد و برای این که دیرتر نیاز به تعویض قطعه پیدا کنیم باید به شکل صحیحی از لودر استفاده نماییم.

کوماتسو از شرکت های شناخته شده در بخش تولید انواع ماشین های راهسازی و قطعات مورد نیاز آن و سایر ماشین آلات سنگین می باشد. قطعات لودر کوماتسو از طراحی ویژه ای برخوردار است و از بهترین متریال ساخه می شوند، این قطعات بسیار بادوام بوده و کارکرد مطلوبی دارد. برای خرید قطعات لودر کوماتسو به سایت مراجعه نمایید.

انواع لودر از نظر کاربرد

لودر ها به صورت کلی سه نوع می باشند که عبارتند از لودر چرخ لاستیکی، لودر چرخ زنجیری ، بکهو لودر

خرید قطعات لودر کوماتسو اورجینال

انواع لوازم یدکی لودر در برند های معروف کوماتسو، هپکو، ولوو، هیوندا، کاترپیلار و...  قرار دارند که این برند ها دارای قطعاتی بسیار بادوام می باشند. قطعات لودر کوماتسو نیز مانند سایر قطعات یدکی ماشین ها دارای کیفیت های مختلفی است و در درجه کیفی مختلفی در بازار یافت می شود. خرید لوازم گران قیمت قطعا دلیل بر کیفیت بالای ان نبوده اما خرید لوازم بیش از حد ارزان دلیل بر کیفیت پایین آن است. بنابراین بهترین راه خرید از نمایندگی های مجاز و معتبر قطعات است. خرید قطعات اصل باعث کارکرد درست لودر شده و ماشین آسیب نمی بیند.  

لودر به دلیل کارایی خاصی که دارد، بیش از دیگر ماشین آلات سنگین در صنایع عمرانی مورد استفاده قرار گرفته می شود. از این رو باید توجه ویژه ای نسبت به سالم بودن قطعات لودر نمود چون نقش مهمی در عملکرد کلی لودر دارد. قطعات موتوری لودر، قطعات زیربندی لودر، کابین، چرخ ها، مخزن سوخت، سیستم ترمز، سیستم حرکتی و... از انواع لوازم یدکی لودر می باشد.

نمایندگی قطعات لودر کوماتسو

خرید قطعات لودر کوماتسو از نمایندگی بسیار مطمئن بوده و خیال شما از بابت اصل بوده قطعات راحت خواهد بود. نمایندگی ها بهترین قیمت را ارائه میدهند و انواع قطعات لودر کوماتسو را با تضمین اصالت کالا و کیفیت مطلوب به شما ارائه می دهند. برای اطلاع از فروش قطعات لودر از طریق لینک اقدام نمایید. 

فروشگاه ایران هیدورلیک مرکزی از جمله فروشگاه های معتبر در عرصۀ فروش قطعات ماشین آلات راهسازی از جمله قطعات لودر کوماتسو می باشد. این مرکز با ارائه ی خدمات فوری و محصولات باکیفیت توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید. این مجموعه امکان خرید آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کرده تا بتوان به آسانی خریدی مطمئن داشت. 

 شرکت ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 130
نمایش همه
علاقه مندی ها ()