لاستیک نانکن از دیگر برندهای معتبر جهانی است که محصول کشور تایوان است. با توجه به اینکه محصولات کمپانی نانکن از کیفیت بالایی برخوردار است، امکان خرید و فروش لاستیک نانکن در مدل های متنوع متناسب با شرایط آب و هوایی چهار فصل برای عموم مردم فراهم می باشد. هر کدام از برندهای تایر دارای یک سری ویژگی های ثابت و متغبر می باشند که در نهایت علت تفاوت آنها به همین مشخصات فنی بازمی گردد. فروش لاستیک نانکن ، لاستیک اسپرت نانکن، تایر شاسی بلند نانکن و ... را در مدل های متنوعی می توان در سطح بازار مشاهده نمود که بر پایۀ تنوع مدل و برند خودروهای عرضه شده به بازار ساخته شده اند.

خرید انواع لاستیک نانکن

همانطور که آگاه هستید، خرید انواع لاستیک نانکن برای مالکان خودروهای سواری و غیره فراهم است که بر اساس مشخصات فنی خودرو و شرایط آب و هوایی، نوع تایر را برای خودرو انتخاب نمایند. ساختار تایر، مقاومت لاستیک، شیوۀ تولید تایر، تاریخ تولید، نوع متریال به کار رفته در ساخت تایر، ابعاد و عمق رینگ تایر، حداکثر میزان تحمل فشار بار و دما از مهمترین فاکتورهای تعیین کنندۀ قیمت تایر نانکن محسوب می شوند. توجه به مشخصات مندرج بر روی لاستیک نانکن به شما کمک می کند که انتخاب درستی از تایر برای خودرو سواری و شاسی بلند خود داشته باشید.برای اطلاع از خرید لاستیک به سایت مراجعه کنید.

قیمت لاستیک نانکن

در این مقاله اشارۀ مختصری به فاکتورهای تعیین کنندۀ قیمت لاستیک نانکن خواهیم داشت که به مشخصات فنی ساختاری و کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید تایر، بستگی دارد. به این ترتیب مبتنی بر آگاهی از این اطلاعات، می توانید خرید لاستیک نانکن را با قیمت ارزان و کیفیت عالی داشته باشید.

فروشگاه تایر ایرانیان از ابتدای فعالیت کارگروه خود، در زمینۀ واردات و پخش انواع لاستیک با کیفیت سواری نانکن در ایران فعالیت می کند.

 

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 120
نمایش همه
علاقه مندی ها ()