پروژکتور عکاسی از جمله پرکاربردترین تجهیزات مرتبط با امور عکاسی و تصویربرداری می باشد. چند سال اخیر راه اندازی استودیوهای عکاسی با استقبال فراوان روبرو شده است. لذا برای تجهیز نمودن استودیو نیاز به وسایل مختلفی برای امور نورپردازی و نمایش تصاویر می باشد. از این رو با خرید پروژکتور عکاسی که مجهز به لامپ های SMD  هستند، می توانند عملیات نورپردازی را با سطح کیفیت بسیار بالا انجام دهند. در واقع بیشترین کاربرد دستگاه پروژکتور عکاسی برای ساخت کلیپ های تبلیغاتی، امور فیلمبرداری و عکاسی حرفه ای استفاده می شود. برای خرید پروژکتور عکاسی به سایت مراجعه کنید. 

فروش پروژکتور عکاسی

فروش پروژکتور عکاسی در ابعاد و قابلیت های مختلف صورت می گیرد که شامل قطعات لامپ مانند از نوع SMD می باشد که به رنگ سفید و زرد هستند، که دمای رنگ مشخصی را برای عکاس فراه می کند. لذا تأثیر مستقیم بر روی قدرت نور خروجی دارد. با استفاده از پروژکتورهای عکاسی به راحتی می توانید نور مورد نیاز عکاس حرفه ای را تأمین نمائید و این مسئله بر روی کیفیت و وضوح تصاویر گرفته شده دارد. بنابراین اگر قصد راه اندازی استودیو عکاسی و یا ایجاد آتلیه عکاسی در منزل را دارید، باید از مزایای پروژکتورهای عکاسی بهره گیرید، تا بدین وسیله بتوانید میزان نور مورد نیاز عکاسی را تأمین نمائید.

قیمت پروژکتور عکاسی

قیمت پروژکتور عکاسی به ابعاد و میزان نوردهی پروژکتور بستگی دارد. لذا متناسب با ابعاد فضا و میزان نوری که در فضای عکاسی وجود دارد، می توانید نوع پروژکتور عکاسی را انتخاب نمائید. با توجه به تعدد کارهای عکاسی که می توان به عکاسی پرتره، تبلیغاتی و غیره اشاره نمود، نوع پروژکتور عکاسی را انتخاب نمائید. از این رو امکان خرید آنلاین پروژکتور عکاسی قیمت ارزان و مناسب برای شما مشتری گرامی فراهم می باشد.برای اطلاع از فروش رینگ لایت به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه فوکوس نگار به عنوان یکی از فروشگاه های با سابقه در زمینۀ تأمین و فروش تجهیزات عکاسی در تهران فعالیت می کند.

آدرس : تهران  میدان امام خمینی ،خیابان باب همایون ،خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ،طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

🚛  ارسال فوری کالا به سراسر ایران

☎️ تلفن تماس: 33945890-021

☎️ تلفن تماس: 33943165-021

📱پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

📱پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

📱پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 347
نمایش همه
علاقه مندی ها ()