کاربرد استفاده از کفش های کتونی:

کفش های کتونی از لوازم ضروری هستند که هر ورزشکار باید آن ها را داشته باشد. به طور کلی خرید کتونی علاوه بر این که می ‌توانند برای ورزش پوشیده ‌شوند و می ‌توانند برای استفاده روزمره نیز مناسب باشند. به همین دلیل است که اکثر افراد امروزه به پوشیدن این کفش ها عادت کرده اند و برای استفاده روزمره خود از آن ها استفاده خواهند کرد. زیرا داشتن چنین طرح هایی می تواند نیاز هر فردی را از کفش های ورزشی و یا کفش روزمره رفع کند. کفش های کتونی با لباس های مختلفی هماهنگ می شوند زیرا دارای مدل ها و طرح های بسیار گوناگونی هستند. این کفش ها بسیار جوان پسند بوده و هر فردی با پوشیدن آن ها احساس بسیار خوشایندی خواهد داشت. به خصوص افرادی که میانسال و سالمند هستند با پوشیدن چنین کفش هایی می توانند به راحتی و بدون این که مشکلاتی برای مفاصل آن ها به وجود بیاید راه بروند. با پوشیدن چنین کفش هایی مدت بیشتری می توان به ورزش کردن و یا راه رفتن پرداخت. طراحی آن ها به گونه ‌ای انجام شده است که بتواند بیشترین ضرباتی که به پا وارد می ‌شود را دریافت کرده و جلوی ضربه وارد کردن به پا را تا حد امکان بگیرد. علاوه بر آن کفش نام برده شده به خصوص کفش هایی که توسط شرکت های بسیار معتبر ساخته می شوند زیبایی بی نظیری داشته و می توانند در داشتن یک استایل بی نظیر تاثیر بسزایی داشته باشند. کتونی به ویژه انواع ورزشی برای همه ورزش ها کاربرد دارد. چه کسانی که به صورت حرفه ای به ورزش‌ هایی مانند والیبال، بسکتبال، فوتبال، هندبال، دو میدانی و سایر ورزش ها می پردازند می توانند از این کفش ها استفاده کنند و چه کسانی که فقط در منازل خود و یا در باشگاه ها به صورت آماتور و یا به صورت روزمره و فقط برای سلامتی خود به ورزش کردن می ‌پردازند باید از این کفش ها استفاده کنند. زیرا عملکرد ورزشی این افراد با پوشیدن چنین کفش هایی مطمئناً چند برابر خواهد شد.

مزایای استفاده از کفش های کتونی:

کفش های کتونی نایک ، آدیداس ، ریباک ، نیوبالانس و غیره دارای مزیت های بسیار زیادی هستند و همین مزیت ها باعث شده است که امروزه فروش آن ها در سراسر دنیا چند برابر شود. بارزترین مزیت این کفش ها این است که با پوشیدن چنین کفش هایی احساس خستگی به فرد راه نخواهد یافت و یا این که پس از مدت زمان طولانی تری این احساس غالب خواهد شد. طراحی این کفش به گونه ای انجام شده است که هوای تازه می ‌تواند از بین بافت های این کفش ها عبور کرده و به پای فرد اکسیژن رسانی انجام خواهد شد. در این صورت پا دچار خفگی نشده و اذیت نمی شود. ضمن این که باکتری ها و قارچ هایی که در مکان های تاریک و مرطوب رشد می کنند با این بافت ها و تهویه مناسب دادن چنین کفش هایی قادر به رشد کردن نیستند زیرا همانطور که گفته شد جریان هوا از بافت ‌های این کفش عبور خواهد کرد و هوای تازه و آزاد همیشه در اطراف پا وجود دارد. این کفش ها از مواد بسیار سبک ساخته شدند و علاوه بر انعطاف پذیری، استحکام و قدرت دارای وزن بسیار ناچیزی هستند و فرد با پوشیدن این کفش ها قادر است ساعت های زیادی به ورزش کردن، راه رفتن، دویدن و یا هر فعالیت دیگری بپردازد. نکته مهم این است که با وجود جنس بسیار سبک و ظریف این کفش های ورزشی فشاری به بدنه کتونی وارد نخواهد شد و دارای عمر بسیار طولانی می باشد. البته همه موارد گفته شده در این متن در صورتی انجام پذیر است که کفش از مراکز معتبری تهیه و خریداری شود تا بتواند این ویژگی ‌ها را داشته باشد. زیرا کفش‌ هایی توسط کشور هایی مانند چین و کفش های تولید شده ایرانی دارای استاندارد های موردنظر نبوده و می توانند آسیب های جبران ناپذیری به مفاصل، زانو، کف پا و همچنین کمر وارد کنند.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()