مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل از بروزترین مدل های دیتا پروژکتور محسوب می شود. دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور جیبی به قابلیت جایجایی آسان دارد و این مسئله موجب افزایش کاربرد ویدئو پروژکتور در مکان های مختلف شده است. طراحی دیتا پروژکتور به نحوی است که قابلیت نمایش تصاویر مختلف را به صورت بزرگنمایی به مخاطبان خود نشان می دهد. امروزه فروش مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل  به دلیل وزن سبک و ابعاد کوچک طرفداران زیادی دارد. این دستگاه به دلیل برخورداری از لامپ LED، و لنز LED LAMP این قابلیت را دارد که به وسیلۀ پورت های ورودی به دستگاه های دیجیتالی منبع متصل می شوند و پس از پردازش داده های ورودی، داده ها از طریق لنز تصاویر را در ابعاد بزرگ به مخاطبانشان نشان می دهند.

خرید انواع مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل

خرید و فروش انواع مینی ویدئو پروزکتور قابل حمل که از ابعاد کوچک تری برخوردار است، رونق یافته است. به عبارتی نسل جدید دستگاه های پروژکتور به دلیل ساختاری فنی و کیفیت بالای تصاویر خروجی مورد استقبال قرار گرفته می شوند. از این رو موارد کاربرد این دستگاه علاوه بر محیط های آموزشی، در سالن های همایش و کنفرانس، منازل و همچنین میهمانی ها و در مسافرت نیز از مزایای این دستگاه ها استفاده می شود. با کوچک تر شدن ابعاد ویدئو پروژکتور، جابجایی آن راحت تر از گذشته شده است و این مسئله به مراتب میزان فروش این محصول را نسبت به گذشته بهبود بخشیده است.

توجه به نوع پورت های ورودی و خروجی دستگاه، قابلیت وای فای، برخورداری از کیفیت بالای تصویر، پشتیبانی از نمایش تصاویر سه بعدی، قابلیت زوم کردن، نحوۀ نصب نمودن دستگاه، قیمت و ... نمونه ای از موارد قابل توجهی است که هنگام خرید ویدئو پروژکتور قابل حمل باید نسبت به آنها توجه داشته باشید. به این ترتیب از آنچه که خریداری می کند، نهایت استفاده را می نمائید. در ضمن هنگام خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل وای فای دار باید توجه داشته باشید که ابعاد تصاویری که نمایش می دهد، متناسب با ابعاد فضای اتاق باشد و تناسب مناسبی بین آنها وجود داشته باشد.

قیمت مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل

قیمت مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل به قابلیت های ویدئو پروژکتور بستگی دارد. در واقع هرچه امکانات این دستگاه ها پیشرفته تر و مدرن باشد، به طبع قیمت ویدئو پروژکتور قابل حمل نیز بیشتر خواهد بود. البته به دلیل بحث وارداتی بودن، با قیمت ارزان به فروش می رسد. برای خرید ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید. 

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا از جمله فروشگاه های با سابقه در حوزۀ ساخت و پخش انواع ویدئو پروژکتور پیشرفته در سراسر کشور فعالیت می کند و امکان سفارش اینترنتی انواع مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل اندرویدی را برای شما مشتریان گرامی فراهم نموده است.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 206
نمایش همه
علاقه مندی ها ()