لاستیک از عضو های اصلی حرکتی در خودرو می باشد. لاستیک ها در بازار در انواع مختفی به فروش می رسند. با توجه به ویژگی های لاستیک می توان خرید لاستیک را بهتر انجام داد.

خرید لاستیک همه جارو

لاستیک همه جارو لاستیک هایی هستند که در شرایط مختلف بتوانند حرکت خوبی داشته باشد. کارکرد این تایر ها در جاده ها و اتوبان ها بسیار خوب و مناسب است. آج این نوع تایر ها مابین لاستیک های جاده رو و لاستیک های گل نوردی می باشد. این تایر ها در سطوح گلی عملکرد خوبی دارند و در سطح اتوبان نیز دارای چسبندگی مناسبی می باشد. خرید انواع لاستیک همه جارو برای افرادی که بیشتر در مسیر اتوبانی قرار دارند مناسب می باشد.

خرید لاستیک گل نوردی

لاستیک های گل نوردی همان طور که از نام آن ها مشخص است برای سطوح گلی شاخته شده تا بتواند کارایی بسیار خوبی را داشته باشد. از مزیت های این نوع لاستیک ها عملکرد بسیار خوب آن ها در زمین های برفی و شنی دارند. آج های این نوع تایر ها طوری طراحی شده که بتواند عملکرد خوبی را ارائه دهد و فواصل بین آج ها زیاد بوده تا موانع در لا به لای آج ها رفته و امکان حرکت را به این تایر ها می دهد. از معایب این نوع لاستیک ها عملکرد ضعیف آن ها در حرکت در اتوبان می باشد. بنابراین خرید لاستیک های گل نوردی برای افرادی که می خواهند در اتوبان مسیر زیادی را حرکت کنند به ویژه در شرایط برفی و بارانی توصیه نمی شود.

خرید لاستیک لایه ضربدری

لاستیک های لایه ضربدری دارای ساختاری با پوششی از لایه ها می باشد که متشکل از نخ نساجی می باشد. لایه های این نوع تایر به صورت مورب به کار رفته و ترتیب لایه ها به این شکل است هر لایه ی روی هم قرار گرفته در جهت عکس آن به صورت مورب قرار می گیرد. عملکرد لاستیک های لایه ضربدری به صورتی است که برای موارد خاصی استفاده می گردند. تایر های تریلر و ماشین های کشاورزی از این قبیل تایر ها بوده و دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. همچنین برخی از لاستیک های مسابقه ای نیز از این تایر ها می باشد . خرید لاستیک های لایه ضربدری برای لاستیک های سواری انجام نمی گیرد. برای اطلاع از فروش لاستیک سواری و اسپرت به سایت مراجعه نمایید.

خرید لاستیک رادیال

لاستیک های رادیال از تسمه های سیمی تشکیل شده است. قرار گیری تسمه ها در تایر های رادیال به این صورت است که تسمه ها از سمت کناره ها لاستیک از یک سمت به سمت دیگر می رود. این نوع تایر دارای اعطاف بسیار خوبی بوده و این لاستیک دیر تر پنچر می شود.

برای خرید لاستیک می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه لاستیک هم پا ، محصولات را مشاهده نمایید و انواع لاستیک ها را با قیمت های بسیار مناسب تهیه نمایید.

 آدرس: تهران، امیر کبیر شرقی، نرسیده به سرچشمه، روبروی مسجد بنی فاطمه، پاساژ 110 

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 3129 9130 021 

  موبایل:   7809 570 0992

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 138
نمایش همه
علاقه مندی ها ()