فیلتر شنی یکی از مهمترین تجهیزات سیستم فیلتراسیون محسوب می شود که نقش مهمی در نتیجۀ نهایی تصفیه سازی آب دارد. استفاده از فیلتر شنی برای تصفیه سازی آّب بسیار لازم و ضروری است. در واقع با عبور آب از فیلتر شنی، ذرات معلق موجود در آب به شن و ماسه موجود در فیلترهای شنی جذب می شود و بدین وسیله از آب جدا شده و در نتیجۀ نهایی آب زلال به خروجی انتقال پیدا می کند. لذا قیمت فیلتر شنی متناسب با فاکتورهای ابعاد و کاربرد فیلتر شنی مشخص می شود. به این ترتیب مجریان طرح بر اساس نقشۀ طراحی و ساخت تصفیه خانه، نوع و ابعاد فیلتر شنی را انتخاب می کنند.

عملکرد فیلتر شنی به نحوی است که نقش مهمی بر روی سطح کیفیت آب و جذب مواد زائد موجود در آب دارد. معمولاً برای آنکه بخواهند از ذرات ریز و درشت معلق موجود در آب را بتوانند جدا نمایند، از مزایای فیلترهای شنی استفاده می کنند.

کاربرد فیلتر شنی محدودیت کاربری ندارد بلکه علاوه بر سیستم تصفیه خانۀ آب آشامیدنی و پسماند برای سیستم های آبیاری تحت فشار در امور کشاورزی نیز از فیلترهای شنی سیکلون به کار گرفته می شود که بتوانند ذرات درشت مععلق موجود در آب را جداسازی نموده و بدین ترتیب فرآیند آبیاری قطره ای با مشکلی روبرو نشود.

فیلتر شنی تحت فشار

بیشترین کاربرد فیلتر شنی تخت فشار برای امور تصفیه سازی استخر مورد استفاده قرار گرفته می شود. با توجه به اینکه افراد زمان طولانی مدتی را در استخر برای شنا کردن به سر می برند. به همین دلیل آب تصفیه نشده ممکن است که مشکلات پوستی برای پوست افراد ایجاد کند. از این رو برای پاکیزه سازی آب استخر نیاز به استفاده از فیلتر شنی استخر است که بتوانند ذرات ریز و درشت معلق موجود در آب را به واسطۀ آن از بین ببرند و عملیات گندزدایی را برای آب استخر انجام دهند.

فیلتر شنی استخر از جمله رایج ترین فیلترهای شنی تحت فشار می باشد که از سیستم ساده ای برخوردار است که در کنار تجهیزات تصفیه آب، عملیات فیلتراسیون را انجام می دهد و موجب ارتقاء سطح کیفیت آب استخر می شود.

قیمت انواع فیلتر شنی

همانطور که اطلاع دارید، قیمت فیلتر شنی بر اساس نوع، اندازه و عملکرد سیستم فیلتر مشخص می شود. از این رو متناسب با اجرای پروژه های تصفیه سازی آب، می توانید نوع فیلتر شنی مورد نیاز خود را انتخاب نموده و استفاده نمائید. برای آگاهی از انتخاب بهترین فیلتر می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل نمائید و پس از أخذ مشاوره، سیستم تصفیه خانه مجموعه را به کاربردی ترین فیلتر شنی مجهز نمائید.

شرکت اطلس آب به عنوان یکی از سازندگان با سابقه در زمینۀ پکیج و تجهیزات تصفیه فاضلاب و آب در سراسر کشور فعالیت می کند.

  آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

  ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 348
نمایش همه
علاقه مندی ها ()