لوازم یدکی بسترن شامل قطعات مختلفی است که نقش مهمی در آپشن های خودروهای بسترن داشته باشد. شرکت بسترن زیرمجموعه ای از گروه شرکت FAW می باشد که در کشور چین راه اندازی شده است. لذا در ایران محصولات خودروسازی بسترن در داخل گروه خودروسازی بهمن مونتاژ و به بازار عرضه می شوند. خرید لوازم یدکی بسترن نیز به دلیل تقاضای بازار طرفداران زیادی دارد. در واقع با عرضۀ محصولات بسترن در مدل های متنوع در بازار مصرف، به طبع، بروز هر نوع ایراد فیزیکی و فنی بر روی قطعات یدکی بسترن، باید آنها تعمیر و یا تعویض شوند. بنابراین وجود بازار فروش لوازم یدکی بسترن، به مالکان خودروهای بسترن کمک می کند که بتوانند قطعات یدکی معیوب و آسیب دیده را با قطعات نو تعویض نمایند.برای خرید لوازم یدکی بسترن به سایت مراجعه کنید.

فروش انواع لوازم یدکی بسترن

همانطور که می دانید مدل های متنوعی از خودرو بسترن در بازار موجود است. در نتیجه متناسب با آن از آپشن های متفاوتی برخوردار می باشند. لذا شاهد فروش انواع لوازم یدکی بسترن B30، B50، B50F، B90 و ... در سطح بازار می باشیم.

هر کدام از خودروهای بسترن شامل تجهیزات متنوعی چون سقف شیشه ای برقی، قفل مرکزی، سیستم ضد سرقت، ریموت کنترل برای باز کردن درب ها، قابلیت باز کردن درب باک سوحت از داخل کابین راننده، امکان تا شدن صندلی های عقب، برخورداری از سنسور پارک بر روی سپر عقب، برخورداری از قفل کودک برای درب عقب، چراغ های مه شکن عقب، تجهیز به سیستم کمکی فرمان الکتریکی، قابلیت سیستم یادآوری بستن کمربند برای صندلی های راننده و کمک راننده و ...  می باشند. برای اطلاع از فروش قطعات بسترن B50 به سایت مراجعه کنید.

لذا با توجه به این آپشن های متنوع که در داخل خودرو تعبیه شده است. توجه به سالم بودن آنها بسیار حائز اهمیت می باشد.

فروشگاه نیوپارت چندین سال است که در زمینۀ تأمین و پخش انواع لوازم یدکی خودرو بسترن در تهران فعالیت می کند.

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 174
نمایش همه
علاقه مندی ها ()