پارکت از زیبا ترین کفپوش های ساختمانی است که بر روی انواع سطوح صاف و مسطح می توان آن ها را نصب نمود و گرما و زیبایی ویژه ای را به انواع ساختمان های مسکونی، ویلاها و  مراکز تجاری و اداری بخشید. این منسوجات چوبی با توجه به کیفیت تولید و میزان مقاومت در  برابر عوامل محیطی به دو دسته انواع پارکت چوبی و پارکت مصنوعی قرار داد. این نوع از کفپوش ها را به راحتی می توان به عنوان عایق صدا و حرارت در ساختمان ها نصب نمود، قابلیت جابجایی، نصب آسان، قیمت مناسب، ضد آلرژی بودن و هزینه های پایین تعمیر و نگهداری از دیگر ویژگی های انواع پارکت چوبی می باشد. برای اطلاع از فروش پارکت به سایت مراجعه نمایید.

 اما از مهمترین ضعف های این منسوجات چوبی می توان به پوسته پوسته شدن آن ها در برابر رطوبت، خراش و ضربه اشاره کرد، که البته این موارد در انواع پارکت لمینت تا حدودی بر طرف شده اند، و در صورت خرابی به راحتی می توان آن ها را ساب زد و ترمیم نمود. کشور سازنده، ضخامت پارکت، نوع چوب، کیفیت تولید و غیره از مهمترین پارامترهایی هستند که در تعیین قیمت پارکت نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.برای اطلاع از فروش پارکت لمینت فرست وود به سایت مراجعه کنید. 

خرید پارکت ارزان قیمت

پارکت ها در ضخامت ها و کیفیت های متفاوتی  تولید و عرضه می شوند و  مانند هر محصول تولیدی به موازات افزایش کیفیت و دوام آن ها، قیمتشان نیز بالاتر می رود، که البته امری بدیهی است و فعالان این صنعت و مشتریان به خوبی از آن آگاهی دارند. بنابراین برای خرید پارکت ارزان قیمت و باکیفیت بهتر است به سراغ نمایندگی های واردات و پخش انواع پارکت داخلی و خارجی مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه سفارش داد، تا از بابت کیفیت و قیمت محصولات خریداری شده آسوده خاطر بود. پارکت ایرانی یکی از محبوب ترین و ارزان ترین پارکت های موجود در بازار است که از نظر کیفیت تفاوت چندانی با انواع پارکت های خارجی مشابه ندارد، اما به دلیل استفاده از منابع داخلی و عدم هزینه های سنگین نقل و انتقال و گمرک با قیمت بسیار مناسب تری به دست مشتریان  می رسد و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 382
نمایش همه
علاقه مندی ها ()