لوله استیل از جمله پرکاربردترین قطعات فولادی است که نقش مهمی در ساخت تجهیزات و دستگاه های فولادی دارد. خرید و فروش لوله استیل در سراسر جهان در ابعاد و قطرهای مختلف صورت می گیرد. کاربرد عمدۀ لوله استیل استنلس برای لوله کشی ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. لوله های استیل به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر خوردگی، از کاربرد گسترده ای برخوردار است و می توان شاهد استفادۀ انواع لوله استیل در ساخت تجهیزات صنعتی، لوازم خانگی، شیرآلات و خطوط لوله کشی بود. برای خرید لوله استیل به سایت مراجعه نمایید. 

فروش انواع لوله استیل

در حال حاضر فروش انواع لوله استیل با ویژگی های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند که نقش مهمی در ساخت تجهیزات صنعتی و غیر صنعتی دارد. همانطور که می دانید ورق های استیل در گریدهای مختلف ساخته می شود که بر اساس آن نیز لوله های استیل نیز بر اساس گریدهای مختلف در دسته بندی های متفاوتی چون لوله استیل سری گرید 300، لوله استیل سری گرید 400، لوله استیل سری گرید 500 و غیره اشاره نمود.برای اطلاع از فروش لوله استنلس استیل به سایت مراجعه کنید. 

میلگرد، لوله کربن استیل و تیوپ استیل از جمله انواع لوله استیل خام موجود در بازار می باشند که در ساخت شیرآلات صنعتی، تجهیزات خانگی و ساختمانی از آن ها استفاده می نمایند. بنابراین باید توجه داشته باشید که چه نوع لولۀ استیلی برای ساخت تجهیزات فولادی مختلف نیاز می باشد.

به عنوان مثال لوله های دکوراتیو از ورق های استیل گرید 201 و یا 304 استفاده می شود. برای ساخت لوله های صنعتی و پایپ از ورق های استیل گرید 321، 310، 316 و 304 استفاده می شود که نقش مهمی در طول عمر قطعات فولادی خواهد داشت.

تجارت استیل راد به عنوان یکی از شرکت های معتبر در حوزۀ عرضۀ انواع لوله استیل ،  شیرآلات استیل و مواد خام استیل در سراسر کشور فعالیت خود را ادامه می دهد.

آدرس : تهران- بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم - بعد از شیر پاستوریزه - روبروی فتح 11 - مجتمع تجاری استیل ایران - پلاک 207

ایمیل: ts.rad@yahoo.com

خط ویژه : 02166391515

تلفن همراه : 09121399642 - 09121399643 قادری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 220
نمایش همه
علاقه مندی ها ()