برای این که بتوان بتنی مناسب بر اساس نحوه ی کار و شرایط و آب و هوا و همچنین قدرت و استقامت آن را ایجاد کنیم نیاز به افزودنی های بتن داریم. افزودنی های بتن شامل مواد مختلفی می باشند که قابلیت های مختلفی را به بتن می دهند. صنعت بتن امروزه دارای پیشرفت های زیادی می باشد. افزودنی های بتن شامل انواع مواد شیمیایی می باشد که این مواد تا حداکثر 5درصد از سیمان را به خود اختصاص می دهد . بتن متشکل از سیمان و آب و سنگدانه است که این ترکیب بسیار سخت بوده و در ساخت و ساز های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بتن یکی از اجزای مهم در ساخت و ساز می باشد که برای بهبود کارایی آن افزودنی های بتن روی کار آمده تا بتوان نهایت بهره را از این ماده به انجام رساند . در واقع به جز سه ماده ی اصلی نام برده در ترکیب بتن ، سایر مواد افزودنی های بتن نام دارند. این مواد افزودنی متنوع بوده و هر یک خاصیت مختلفی دارد که استفاده از هر یک بستگی به شرایط و نوع نیاز دارد. برای خرید افزودنی بتن به سایت مراجعه کنید.

هدف استفاده از افزودنی های بتن

افزودنی بتن شامل مواد شیمیایی می باشد که به اندازه ی مشخصی مورد استفاده قرار می گیرد. این مواد با هدف بهبود کارایی بتن، تنظیم زمان گیرش آن، بالابردن مقاومت بتن، انبساط قلیایی سنگ دانه ها و جلوگیری از ترک خوردن و یخ زدن بتن مورد استفاده قرار می گیرد.

افزودنی بتن چیست

بتن ماده پودری یا سنگ ریزه است که با اضافه کردن آب به آن حالتی خمیری مایع پیدا می کند و پس از استفاده نیز به حالت جامد درآمده و حالت خود را حفظ میکند. بتن ماده ای برای مقاوم سازی سازه ها بوده و امروزه ماده ی دیگری نتوانسته جای آن را بگیرد. اجزای اصلی تشکیل دهنده ی بتن ، سیمان و آب و سنگ دانه می باشد . در حقیقت سیمان با استفاده از اضافه شدن سنگ دانه مقاومت بالایی به دست آورده و توانسته به ماده بسیار سخت تبدیل شود. سایر موادی که در ترکیب بتن به کار می روند همه افزودنی های بتن نامیده می شوند. افزودنی ها قابلیت هایی را به بتن می افزایند. برخی از افزودنی های بتن عبارتند از :

روان کننده ها و فوق روان کننده های بتن، ضدیخ بتن، زودگیر ها و دیرگیر های بتن، هوازای بتن، فیلر ها، رنگ، آب بند کننده های بتن، مواد پوزالانی ، الیاف پلیمری و فلزی و....

این مواد شیمایی با اضافه شدن به بتن می توانند موجب سخت شدن، زود سخت شدن و مقاومت بیشتر آن و.... شده بدین ترتیب بتن می تواند کاربردی تر شود . برای خرید ضدیخ بتن به سایت مراجعه نمایید. 

افزودنی بتن به صورت پودری و یا مایع به کار گرفته می شوند و دارای دو نوع شیمیایی و معدنی می باشند. افزودنی های بتن در نوع شیمیایی باعث ویژگی هایی از قبیل سختی بتن و کیفیت آن و ... می باشد و افزودنی های معدنی بتن نیز شامل انواع رنگدانه ها برای تولید بتن رنگی و مخلوطی به صرفه تر به دست آید و کاهش نفوذپذیری و... شود . استفاده از هر یک از این افزودنی ها بستگی به انتظارات ما از نتیجه ی کار دارد.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه از مراکز فروش انواع افزودنی بتن با کیفیت بسیار بالا می باشد که انواع افزودنی های مود نیاز بتن را با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رساند. برای مشاهده ی محصولات و خرید از طریق لینک ها به سایت مراجعه نمایید و خرید خود را به آسانی انجام دهید و در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.

 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()