کوماتسو نام یکی از بزرگترین و معتبرترین برندهای خودروسازی در دنیا می باشد، که در صنعت تولید انواع ماشین آلات سنگین ساختمانی، باربری و عمرانی مانند بیل مکانیکی، جرثقیل، گریدر، دامپتراک و غیره فعالیت می کند، و کیفیت و اعتباری جهانی دارد. این مجموعه معتبر برای تولید بیشتر و خدمت رسانی بهتر در زمینه عرضه انواع قطعات کوماتسو در مدل های مختلف کارنجات تولیدی و قطعه سازی خود را در کشورهایی همچون هند، تایلند و ایالات متحده آمریکا نیز دایر کرده است، و به خوبی می تواند نیازهای بازارهای جهانی را از خرید قطعات کوماتسو بر طرف نماید. قطعات کوماتسو به تمامی اجزاء ریز و درشتی که در تولید انواع ماشین آلات این مجموعه به کار می رود می گویند، و توسط این کمپانی ژاپنی در تعداد بسیار بالا تولید می شوند و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. برای خرید قطعات کوماتسو به سایت مراجعه نمایید.

از مهمترین کاربرد های این ماشین آلات غول پیکر در پروژه های مختلف راهسازی و عمرانی می توان به حمل مواد، حفر کانال،خاکبرداری، تخریب، گودبرداری و کندن پی ساختمان، زیر سازی و غیره اشاره کرد، که سبب می شود به مرور قطعات کوماتسو مستهلک شده و نیاز به تعمییر و یا تعویض پیدا می کند، که البته امر طبیعی است، و اپراتورها و مالکان این ماشین آلات به خوبی از آن آگاه هستند. با توجه به تقاضای بالای انواع قطعات کوماتسو در بازار های جهانی متاسفانه به وفور قطعات بی کیفیت و تقلبی آن در بازارهای جهانی عرضه می شوند، که قیمت و دوام بسیار پایین تری دارند، و ممکن است در صورت استفاده به دیگر قطعات این ماشین آلات نیز آسیب برسانند، و هزینه های سنگین تری را برای دارندگان این خودروهای غول پیکر به همراه داشته باشد، بنابراین بهترین راه و مطمئن ترین راه خرید قطعات کوماتسو اصل مراجعه به مراکز معتبر و نمایندگی های این کمپانی ژاپنی در کشور می باشد، که معمولا محصولات خود را با گارانتی کیفیت عرضه می کنند.

قیمت قطعات کوماتسو اصل

قیمت فروش قطعات کوماتسو اصل در مقایسه با نوع تقلبی آن ها قدری بالاتر است، و از مهمترین دلایل آن می توان به کیفیت بسیار بالای تولید، دوام قطعات، گارانتی قطعات و تعویض قطعه در صورت خرابی آن اشاره کرد. دیگر مواردی که در تعیین قیمت قطعات کوماتسو تاثیر دارند شامل نوع قطعه، مدل دستگاه، ابعاد و سایز قطعه و نوع ماشین می شود، برای مثال قطعات موتوری بیل مکانیکی کوماتسو با گریدر و یا بلدوزر کوماتسو بسیار متفاوت است، و در هنگام انتخاب و خرید قطعات کوماتسو  باید نوع و مدل ماشین را مشخص کرد تا در هنگام نصب با مشکلات جدیدتری مواجه نشد، و کیفیت و کارایی دستگاه را همچنان بالا نگه داشت.

انواع قطعات کوماتسو

انواع قطعات کوماتسو را می توان با توجه به نوع و مدل ماشین دسته بندی کرد، تا مشتریان در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوند، و به راحتی کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند، امروزه خرید آنلاین لوازم یدکی کوماتسو به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه متقاضیان، رونق بسیار خوبی گرفته است. انواع قطعات کوماتسو را به تفکیک نوع قطعه می توان در گروه های قطعات موتوری، قطعات جلوبندی، زیربندی ماشین، واشر و گسکت، چرخ ها، سیستم هیدرولیک، کابین، بابکت و غیره قرار داد، و با توجه به نیاز خود به راحتی قطعه مورد نظر خود را در میان لیست تمامی محصولات این مجموعه تولیدی بزرگ یافت.

فروش قطعات کوماتسو با مناسب ترین قیمت

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی از باسابقه ترین مراکز واردات و فروش قطعات کوماتسو در انواع ماشین آلات سنگین و سبک راهسازی مانند بلدوزر، بیل مکانیکی، جرثقیل، گریدر، جرثقیل، دامپتراک و غیره می باشد، که کیفیت تمامی محصولات خود را تایید می کند، و سپس آن ها را با ارزان ترین قیمت به سراسر کشور ارسال می کند. متقاضیان خرید قطعات کوماتسو با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعه معتبر می توانند لیست محصولات آن را به همراه مشخصات فنی و قیمت هایشان مشاهده کنند، و در نهایت نسبت به ثبت سفارش و خرید محصولات مورد نظر خود اقدام نمایند.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 172
نمایش همه
علاقه مندی ها ()