نایلون حبابدار از جمله پرکاربردترین پلاستیک هایی است که در امور بسته بندی آزاد خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. این نوع نایلون به دلیل برخورداری از حباب های پلاستیکی محتوی هوا دارای قابلیت ضربه گیری و عایق بندی است. بدین وسیله از نفوذ ضربات محکم به اجسام بسته بندی شده جلوگیری می کند. خرید نایلون حبابدار در صنایع مختلف برای کاربرد بسته بندی قطعات و محصولات تولید شده، صورت می گیرد. در واقع با استفاده از این نوع پلاستیک، می توانند کالاها را از آسیب دیدگی جدی و خسارات زمان حمل و نقل ایمن نگه دارند. پلاستیک حبابدار به عنوان یکی از رایج ترین نایلون هایی است که برای بسته بندی کالاهای مختلف به کار برده می شود و می تواند از خسارات جدی و پر هزینه به قطعات و دستگاه های حساس جلوگیری نمایند.

فروش انواع نایلون حبابدار

امروزه فروش انواع نایلون حبابدار را در سطح بازار می توان مشاهده نمود که متناسب با نوع کالا خریداری می شوند. مادۀ اصلی تشکیل دهندۀ نایلون های حبابدار از مواد پلی اتیلن است که نوعی مواد پلیمری محسوب می شود و از دوام بالایی برخوردار می باشند. در حال حال نایلون های حبابدار را در دو سایز حباب کوچک و حباب بزرگ تولید و به بازار عرضه می شود. در واقع هر کدام از آنها برای امور بسته به کار برده می شوند ولی دارای یک سری ویژگی های اختصاصی هستند.

معمولاً نایلون حبابدار کوچک برای بسته بندی قطعات کوچک به کار برده می شود و این در حالی است که پلاستیک حبابدار بزرگ برای امور بسته بندی قطعات و کالاهایی در ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در نتیجه متناسب با نوع کالا، خرید پلاستیک حبابدار صورت می گیرد.

تاریخچۀ ابداع پلاستیک حبابدار به زمان 1957 در آمریکا باز می گردد که دو آمریکایی با اسامی چاوانیز و آل فیلدینگ در تلاش بودند که پلاستیک کاغذ دیواری اختراع کنند ولی به ماهیت نایلون حبابدار دست پیدا می کنند و بدین وسیله در سال 1960 توانستند که کارخانه تولید پلاستیک حبابدار را راه اندازی نمایند. بدین ترتیب توانستند تحولی شگفت در صنعت بسته بندی کالاهای حساس و پر هزینه بوجود آورند.

خرید نایلون ضربه گیر

همانطور که می دانید خرید نایلون حبابدار با عنوان نایلون ضربه گیر صورت می گیرد. در واقع این نوع نایلون به دلیل برخورداری از لایۀ حباب دار هوا، به عنوان ضربه گیر عمل می کند و در برابر برخورد اجسام مختلف به کالا، مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. بنابراین استفاده از این کالا می تواند از خسارت های زمان حمل و نقل کالاهای مختلف جلوگیری نماید. در واقع استفاده از این کالا به میزان قابل توجهی می تواند اشیاء قیمتی و ظریف را در برابر ضربه های خارجی ایمن نگه دارد.برای اطلاع از فروش نایلون استرچ به سایت مراجعه کنید. 

با توجه به ابعاد کالاها، نوع نایلون انتخاب می شود. به عبارتی برای کالاهای صنعتی بزرگ، منطقی است که از پلاستیک حبابدار بزرگ استفاده می شود که دارای حباب های بزرگ هوا است. در واقع میزان خاصیت ضربه گیری این نوع نایلون بیشتر خواهد بود. امّا نایلون حباب دار کوچک به منظور بسته بندی کالاهای ظریف و شکستنی چون بلورجات، لوستر، دستگاه و قطعات کوچک ظریف و حساس به کار برده می شود و خاصیت ضربه گیری برای این نوع کالاها خواهد داشت.

امروزه خیلی از افراد هنگام اسباب کشی منزل از مزایای پلاستیک حبابدار برای ایمن نگه داشتن وسایل شکستنی و حساس منزل استفاده می کنند. در واقع به دلیل فشارهای متعددی که حین جابجایی به کالاهای مختلف وارد می شود، به وسایل صدمات جدی وارد می شود که می توان بدین وسیله به حداقل ممکن رساند.

برای خرید انواع نایلون حبابدار می توانید از طریق شرکت دریا پلاستیک سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمائید.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 173
نمایش همه
علاقه مندی ها ()