پرده تصویری از سری محصولات دکوراتیو ساختمان می باشد، که در سالهای اخیر با استقبال بسیار زیادی از جانب مشتریان و شرکت های تبلیغاتی مواجه شده است، این نوع از پرده ها را می توان در جنس های مختلفی همچون پرده هازان، کتان، نخ، پلی استر و غیره خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. استفاده از محصولات دکوراتیو و جذاب در طراحی های داخلی ساختمان بسیار متداول شده است، و به نوعی مکمل سبک طراحی ساختمان می باشند، که از مهمترین آن ها می توان به انواع پرده چاپی، تابلو های نقاشی و خط و مجسمه های مختلف اشاره کرد. توجه به جزئیات همیشه در طراحی های موفق و تاثیر گذار بسیار مهم بوده است، برای مثال در طراحی ساختمان های تجاری معمولا از نام و لوگوی شرکت در قالب های مختلف استفاده    می شود، که علاوه بر زیبایی و جذابیت محیط نوع برند سازی و تبلیغات هم می باشد و سبب افزایش پرستیژ کاری محیط نیز می شود. پرده تصویری را می توان در قالب های آماده و سفارشی در ابعاد دلخواه و متنوع تهیه کرد و از آن در  قسمت های مختلف ساختمان استفاده نمود، این پرده ها به صورت پانچی نصب می شوند و ظاهری بسیار جذاب و شکیل دارند. قیمت خرید پرده تصویری  از دیگر دلایل فروش و محبوبیت این محصولات می باشد، و زیرا این محصولات در مقایسه با دیگر پرده های سنتی و اصیل ساختمان بسیار ارزان تر و مناسب تر می باشد.

مزایای استفاده از انواع پرده تصویری

از مهمترین مزایای استفاده از انواع پرده تصویری می توان به کیفیت بسیار بالای چاپ در آن ها اشاره کرد، که البته کیفیت چاپ با نوع پارچه و دستگاه چاپ رابطه ی بسیار مستقیمی دارد. این پرده ها  که به پرده چاپی و پرده پانچی هم معروف هستند را به راحتی می توان نصب و مورد استفاده قرار داد. طراحی های متنوع و منحصر به فرد و قابلیت شست و شو از دیگر مزایای استفاده از انواع پرده پانچی در ساختمان های مختلف می باشد. استفاده از این محصولات در تمامی ساختمان بسیار ضروری است و در شمار متریال اصلی طراحی قرار می گیرند. از مهمترین کاربردهای انواع پرده تصویری می توان به برند سازی برای شرکت ها، تکمیل کننده انواع سبک های طراحی، محافظت از ساختمان در برابر نور خورشید و سرما و همچنین تنظیم نور خورشید اشاره کرد، که استفاده از آن را در بین مردم متداول کرده است. خرید پرده تصویری در سالهای اخیر با توجه به مزایای فوق از رونق بسیار خوبی برخوردار شده است، بطوریکه بیشتر سازمان ها و مراکز تجاری را می توان از مشتریان بالقوه این محصولات دانست.برای اطلاع از فروش پرده چاپی طرح طبیعت به سایت مراجعه کنید.

سبک های طراحی پرده تصویری

سبک های طراحی پرده تصویری هم به تنوع سبک های دکوراسیون داخلی ساختمان ها می باشد، با این تفاوت که این محصولات را می توان در قالب های شخصی و دلخواه نیز سفارش داد و از آن ها برای خصوصی سازی فضای داخلی اتاق ها و تبلیغات و برندسازی ساختمان های تجاری با زمینه کاری مشخص استفاده کرد. سبک های سنتی مانند خط و نستعلیق، آبرنگ، طرح های مدرن، کلاسیک، پرتره، طبیعت، داماسک و غیره از محبوبترین سبک های تولید انواع پرده پانچی می باشد. پرده تصویری اتاق کودک، پرده تصویری سالن پذیرایی، اتاق خواب ها، اتاق مدیریت و غیره از جمله دسته بندی موضوعی و کاربردی این محصولات می باشد.

فروش آنلاین پرده تصویری

در میان تمامی مراکز فروش آنلاین پرده تصویری مجموعه معتبر و مجرب تزئینات داخلی دکورآفیس از محبوب ترین مراکز می باشد، که سالهاست با عرضه مستقیم و ارزان انواع پرده تصویری توانسته اعتماد و رضایت خریداران را در سراسر کشور جلب نماید. متقاضیان خرید پرده تصویری ارزان و باکیفیت با مراجعه به سایت این مجموعه می توانند انواع محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند و آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با گارانتی اصالت کالا درب منزل تحویل بگیرند.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 183
نمایش همه
علاقه مندی ها ()